در پی تهدیدات مکرر از طریق  ای‌میل و باز جویی از من در رابطه با دادگاه حمید نوری دادیار زندان گوهردشت و یکی از مسئولین اصلی کشتارهای دسته‌جمعی زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷، اکنون خبرگزاری آکام نیوز ، دستپخت جدید وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بر علیه اپوزیسیون و به ویژه اپوزیسیون کرد، در تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۰، مطلبی سراپا دروغ محض و تهدیدآمیز علیه من‌(بهرام رحمانی) منتشر کرده است. البته قبلا نیز از طریق ای‌میل در معرض  تهدیدهای مشابهی  قرار گرفته بودم و رییس دادگاه نوری و هم‌چنین پلیس امنیتی سوئد از آن‌ با خبر هستند. مضافا به این‌که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی از طریق تماس تلفنی با یکی از نزدیکان من در ایران تهدیدات خود را تکرار کرده و گفته است که به زودی سربازان گمنام امام زمان او را در استکهلم تکه‌تکه خواهند کرد.‌

 لازم می‌دانم در این‌جا  قاطعانه تاکید کنم که من و  بی‌شماری دیگر، افزون بر چهار دهه  است  که برای تحقق آزادی، برابری و برقراری عدالت اجتماعی در ایران مبارزه کرده‌ایم و به تهدیداتی  از این دست کاملا واقفیم و لذا نه دست از مبارزه برحق و عادلانه خود علیه جمهوری اسلامی بر می‌داریم و نه هراس و واهمه‌ای از این عربده‌کشی‌ها  خواهیم داشت.

شایان ذکر است که  وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی مرا متهم کرده است که از حزب کمونیست ایران و سازمان کردستان این حزب-کومه‌له و حزب حکمتیست و ایران تریبونال برای نوشته‌ها و افشا گری‌های سیاسی خود مبالغ کلانی دریافت کرده‌ام. اکنون من ضمن محکوم کردن قاطع جعلیات مفتضح این حکومت مافیایی، از کلیه نیروهای سیاسی مخالف جمهوری اسلامی انتظار دارم که به حکم پرنسیپ‌های اخلاقی و آزادی‌خواهانه، صریحا ادعاهای پوچ و بی‌اساس جمهوری اسلامی را تکذیب و واقعیت‌ امر را در معرض آگاهی عمومی قرار دهند.

شایان ذکر است که این احزاب و نهادها نه تروریست هستند و نه به دولتی وابسته‌اند. آن‌ها با حمایت و پشتیانی سیاسی و حمایت مالی اعضا و هواداران و دوستداران‌شان در جهت سرنگونی جمهوری اسلامی ایران و برپایی یک جامعه آزاد و برابر و عادلانه مبارزه می‌کنند. ایران تریبونال یک حزب سیاسی نیست بلکه یک نهاد مردمی‌ست که توسط زندانیان سابق سیاسی و خانواده‌های جان‌باختگان و فعالین سیاسی تشکیل شده و در جهت دادخواهی و حقیقت‌یابی تلاش می‌کند. به‌علاوه من عضو هیچ کدام از این احزاب و هم‌چنین ایران تریبونال نیستم. اما از مبارزات آزادی‌خواهانه و برابری‌طلبانه و عدالت‌جویانه آن‌ها حمایت می‌کنم.

جمهوری اسلامی ایران که شاخص‌هایی جز فساد گسترده، تبه‌کاری افسار گسیخته، تروریسم دولتی و غارتگری‌های نجومی ندارد، فاقد پایگاه مردمی در میان ملت ایران بوده و محکوم به شکست و نابودی محتوم خود است.

بار دیگر تاکید می‌کنم که من به‌عنوان یکی از مخالفان سرسخت جمهوری اسلامی ایران نه از این‌گونه تهدیدات هراسی دارم و نه در مقابل وحشی‌گری‌های جمهوری اسلامی عقب‌نشینی خواهم کرد. مبارزه ما، مبارزه‌ای بر حق، عادلانه، آزادی‌خواهانه و برابری‌طلبانه و انسان‌دوستانه است و به همین دلیل چنین مبارزه‌ای به هیچ‌وجه و تحت هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست و تا تحقق کامل همه آرمان‌های خود با جدیت و تلاش پیگر و تمام عیار ادامه خواهدیافت.

 

 

بهرام رحمانی

bahram.rehmani@gmail.com

پنج‌شنبه ششم آبان ۱۴۰۰ – بیست و هشتم اکتبر ۲۰۲۱

ضمایم:

*لینک نوشته آکام نیوز: آکام نیوز (akamnews.com)

 

*گفت‌و‌گوی رادیو آوای زن استرالیا با بهرام رحمانی در رابطه با حاشیه‌های دادگاه حمید نوری در استکهلم.

لینک این گفت‌وگو: https://youtu.be/KTpGD_FeKsI

*جامعه_و_کارگران قسمت بیست و سوم بخش دوم رضا کمانگر: گفت‌و‌گو با بهرام رحمانی نویسنده و فعال سیاسی در مورد دادگاه حمید نوری در سوئد. 

لینک این گفت‌و‌گو: https://fb.watch/8PJJ72VBP0/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)