footbaal yuuuz مدیر پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی از سفر جمعی از هنرمندان برجسته کشور به زیستگاه یوزپلنگ آسیایی خبر داد و گفت: تیم فوتبال هنرمندان با هدف حمایت از یوزپلنگ آسیایی با تیم منتخب شهرستان بافق به دیدار هم می روند.

هومن جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پژمان جمشیدی فوتبالیست و هنرمند کشورمان چندی است به عنوان سفیر افتخاری یوزپلنگ بخشی از وقت خود را در راه حفاظت از این گونه در حال انقراض صرف می کند.

به گفته وی، آخرین همکاری او با پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی و سازمان حفاظت محیط زیست منجر به همراهی جمع بزرگتری از بازیکنان فوتبال و هنرمندان برجسته کشور شده است.

جوکار گفت: در این سفر هنرمندان برجسته ای از جمله همایون شجریان، همایون نصیری، رضا یزدانی، سهراب پورناظری، پژمان جمشیدی، کامبیز دیرباز، سام درخشانی، پژمان بازغی، محمد نوازی، بهروز رهبری فر و امیر جدیدی حضور دارند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com