امروز جمعه ۱۵ فرودین ۱۳۹۳ جمعی از جوانان و طبیعت دوستانِ ریژاوی دستان مهربانیِ خویش را تقدیم طبیعت بی نظیر ریژاو نمودند.

طبیعتی که پس از پایان تعطیلات هر سال با فاجعه ای بسیار اسف بار رو به رو می شود. ریخت و پاش زباله ها، آتش های بی رویه، قطع درختان و آسیب رساندن به حیوانات وحشی و ده ها مورد دیگر فریاد طبیعت را برآورده اند.
اکنون ۲ سال است که جمعی از جوانان نیک اندیش ندای مظلومانه ی طبیعت ریژاو را پاسخ داده و با قلوبی پر از مِهر به دامان سرسبز آن شتافته اند و کمر همت به یاری آن بسته اند.

با همت این جوانان فرهیخته، امروز حجم بسیار زیادی از زباله ها جمع آوری شد.
با دیدی گذرا در منطقه عدم توجه مهمانان نوروزی به طبیعت منطقه و آسیب رساندن به آن کاملاً قابل درک بود. اکثر زباله ها را پلاستیک ها تشکیل می دانند و این در حالی ست که طبق نظریه ی کارشناسان، ظروف پلاستیکی برای تجزیه شدن زمانی نزدیک به ۱ میلیون سال نیاز دارند!

ریژاو نیوز در اینجا از جانب تمامی دلسوزان ریژاو و دوستدارن طبیعت کم نظیر آن، خطاب به تمامی افرادی که عمداً یا سهواً به طبیعت ریژاو کم لطفی می کنند صمیمانه درخواست دارد که این عزیزان در طبیعت گردی شان قدر این گوهر گرانبها را بیشتر بدانند و در حفظ آن کوشا باشند.

                                                          به راستی لبخند طبیعت را می توان دید!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com