تواناتک: بهترین پاسخ برای کاربرانی که می‌خواهند در اینترنت به صورت امن به وب گردی مشغول شوند، استفاده از تور است اما کاربران از قطع شدن  یا کندی تور و یا مشکلاتی دیگر شکایت دارند.

قدم‌های زیر به شما کمک خواهد کرد تا به درستی با تور کار کنید. البته همه این‌ها با فرض این است که شما حتما از مرورگر خود تور استفاده می‌کنید.

۱.”HTTPS” را فراموش نکنید.

هر سایتی دارای نسخه‌ “HTTPS” است و باید با همین پروتکل در تور باز شود.

۲. افزونه را فراموش کنید.

هرگز روی مرورگر تور اقدام به نصب هیچ افزونه‌ای نکنید. هرچه شما لازم داشته باشید به طور پیش فرض آنها وجود دارند. بیشتر کاربران برای پخش ویدیوها در یوتیوب مشکل دارند و اقدام به نصب فلش روی مرورگر تور می‌کنند که این کار اصلا کار درستی نیست. اگر می‌خواهید از ویدیوهای یوتیوب استفاده کنید، کافی است به اینجا مراجعه کنید و با کلیک روی گزینه‌ “Request the HTML5 player” درخواست استفاده از “HTML5” را در یوتیوب به جای فلش بدهید.

۳. از آخرین پل‌ها استفاده کنید.

تلاش کنید تا سایرین را به استفاده از تور تشویق کنید. هر چقدر شبکه‌ تور وسیع تر باشد، کارکرد آن نیز بهتر خواهد شد. اگر برای وصل شدن به تور مشکل دارید با مراجعه به اینجا پل‌های جدید را دریافت کنید و در برنامه‌ تور خود قرار دهید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com