مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید                                     که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید
از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش                                       زده‌ام فالی و فریادرسی می‌آید

tabarzadis-familyامروز انتشار این عکس توسط فرزندان مهندس حشمت الله طبرزدی که یاد آور خاطرات شیرین نوروز ۹۲ در کنار پدر می باشد، مردی که برای دفاع از حقوق قانونی و بیان واقعیات جامعه ودفاع از حقوق مردم ایران امروز خودسرانه و غیر قانونی پشت میله های زندان محبوس می باشد مرا از صمیم قلب متاثر ساخت و یا داور میثاق خود با مهندس طبرزدی شد تا برای آزادی ایشان و بودن ایشان سر سفره هفت سین تحویل سال۱۳۹۳ ودر کنار فرزندان نهایت تلاش خود را بنمایم و با صدور این بیانیه از کلیه فعالان حقوق بشر و نهادهای بین المللی از جمله عفو بین الملل، دیده بان حقوق بشر ، تلویزیون کارزار جهانی حقوق بشر ، کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ،رسا نه ها ، رادیو و تلویزیون های ایرانی در خارج از کشور و … دعوت بعمل آورم که سکوت اختیار ننموده و یکصدا و دست در دست هم برای آزادی زندانیان سیاسی در ایران تلاش نمایند تا بلکه حاکمیت کنونی ایران دست از اعمال خلاف انسانی و قانونی خود بر دارد .
علی ایحال ریاست قوه قضاییه ایران ، دادستان تهران ، بعنوان مسئولین طبقه اول بازداشت خلاف قانونی مهندس طبرزدی به وکالت از ایشان مستنداً به اصول ۲۲،۳۲ و۳۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ، قانون آیین دادرسی در امور کیفری ایران ،مواد ۱ الی ۱۳ و ۱۹ اعلامیه جهانی حقوق بشر و مواد ۲،۹،۱۴ میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی آزادی ایشان در اسرع وقت مورد تقاضاست .

محمدعلی خلیلی، وکیل پایه یک دادگستری

رونوشت: سرکارخانم پیلای کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل
رونوشت : دکتر احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com