images“ضد ولایت فقیه تر از احمدی‌نژاد نداریم” ؛ نقل قولی از محسن رفیق دوست موسس بنیاد نور و عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان که ابتدا در خبرگزاری مهر منتشر شد .

اما بازتاب اصلی خبر از آنجایی آغاز شد که سایت رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی در مطلبی با همین عنوان و به نقل از خبرگزاری مهر قسمت هایی از مصاحبه وی را بازنشر کرد .

hzed11

پس از آن بود که سایت های محافظه کاری چون  بسیج پرس به بازنشر آن پرداختند . البته عمده سایت های انتشار دهنده بدون این که به محتوای مصاحبه آقای رفیق دوست اشاره ای کنند تنها به انتشار عکسی از سایت هاشمی رفسنجانی اکتفا کردند .  بی بی سی فارسی نیز بدون این که اشاره ای به نوشته سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی داشته باشد با انتشار مطلبی با عنوان رفیقدوست: وزیر مسکن احمدی‌نژاد او را ضد ولایت فقیه می‌دانست بخش هایی از مصاحبه رفیق دوست را بازنشر کرد . این مصاحبه در شبکه های اجتماعی نیز بارها بازنشر شد .

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com