12شماره دوازدهم رادیو داوطلب، مجله شنیداری موسسه کنشگران داوطلب منتشر شد. در این شماره از بیانیه انجمن دفاع از آزادی مطبوعات پیرامون منشور حقوق شهروندی، تدوین مقررات استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مرکز ملی فضای مجازی، آغاز به کار کمپین اعتراض مردمی به تحریم‌های دارویی و برگزاری نخستین نشست نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در زلزله بم خواهید شنید.
انجمن دفاع از آزادی مطبوعات با انتشار بیانیه‌ای دیدگاه‌ها و نقطه نظرهای این نهاد صنفی- حمایتی و روزنامه‌نگاران و اهالی مطبوعات ایران را پیرامون “منشور حقوق شهروندی” ارائه شده توسط دولت حسن روحانی ارائه کرد.
در ادامه اعمال محدودیت‌ها برای حضور و فعالیت شهروندان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، معاون تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی گفت که تنظیم مقررات برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی هم اکنون در دستور کار مرکز ملی فضای مجازی قرار گرفته است.
طرح «اعتراض مردمی» به تحریم های دارویی، خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد آغاز شد. اعتراض مردمی به تحریم دارو، طرحی است که از همه‌ی مردم دعوت می‌کند، تا اعتراض خود به تحریم‌هایی که منجر به تحریم دارویی شده است را به دبیرکل سازمان ملل متحد در کارت پستالی امضا و ارسال کنند.
کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد در سه نشست “نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در زلزله بم” را بررسی می‌کند. نخستین نشست آن در تاریخ پنج دی ماه برگزار شد و دومین و سومین نشست آن به ترتیب در سوم بهمن و اول اسفندماه برگزار خواهد شد.
گردهمایی هنر برای فرشته‌های کوچک به همت احمد نورآِین خواننده آلبوم «هامون و تنهایی» و انجمن حمایت از کودکان کار با همکاری باشگاه هواداران برج میلاد در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.
همه این خبرها در دوازدهمین شماره صدای جامعه مدنی ایران، رادیو داوطلب در دسترس شماست.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com