تواناتک: براساس گزارش اصل ۱۹ اخیرا نسخه‌‌ای جعلی از فیلترشکن سایفون ۳ منتشر شده است که امنیت کاربران اینترنت را به خطر می‌اندازد.

کاربران این فیلترشکن باید دقت کنند که برای دانلود این فیلترشکن از لینک‌های معتبر استفاده کنند.

دو راه برای شناسایی نسخه‌ جعلی وجود دارد:

۱. نسخه‌ جعلی به جای نام “psiphon” دارای نام “psiphone” است.

۲. امضا دیجیتال این نسخه‌ جعلی امضا دیجیتال اصلی نیست. برای شناسایی امضا دیجیتال کافی است تا روی فایل دکمه‌ سمت راست ماوس کلیک کنید و گزینه‌ “Properties” را انتخاب کنید. سپس به قسمت “view certificates” مراجعه کنید.

گواهی”SHA1″ برای شرکت سایفون مورد تایید است. برای تاییدیه معتبر دوره زمانی ۱۶ جون ۲۰۱۱ تا ۲۱ ژوئن ۲۰۱۲ ، کلید عمومی درست شده  و در قسمت جزییات نمایش داده شده است. گواهی “SHA1” به شکل ۸f:b7:ef:bd:20:a9:20:3a:38:37:08:a2:1e:0a:1d:2e:ad:7b:ee:6d  و برای تاییدیه معتبر برای دوره ۲۱ می ۲۰۱۱ تا ۳۰ جولای ۲۰۱۴ گواهی “SHA1” بصورت ۸۴:c5:13:5b:13:d1:53:96:7e:88:c9:13:86:0e:83:ee:ef:48:8e:91 است.

دقت کنید، سایفون ۳ برای ویندوز، خودش را بصورت اتوماتیک بروز رسانی می‌کند و این عملیات بطور خودکار اعتبار هر بروزرسانی را کنترل می کند.

شما می‌توانید فهرست کاملی از نسخه‌های ویندوزی سایفون را در اینجا پیدا کنید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com