در نهمین شماره صدای جامعه مدنی ایران، رادیو داوطلب مانند همیشه مروری داریم بر خبرهای جامعه مدنی ایران.

وزیر کشور از برنامه ریزی برای ملاقات سازمان‌های مردم‌نهاد با آقای روحانی گفته است و قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی از فعالیت هفده هزار سازمان مردم‌نهاد در کشور خبر داده است.

جمعی از فعالان زن و کنشگران جامعه مدنی با نگارش نامه‌ای، از حسن روحانی تعویق زمان تصویب منشور حقوق شهروندی را خواستار شده‌اند. همچنین اولین نشست عمومی زنان به‌منظور نقد و بررسی «منشور حقوق شهروندی» روز دوشنبه، ۲۵ آبان ماه، با حضور بیش از ۵۰ تن از فعالان زن از گروه‌های مختلف برگزار شده است.

سیزدهمین بازارچه خیریه پیام امید با شعار ” تهران می‌خندد”  به کارخود خاتمه داد.

چند تن ازاعضای انجمن حمایت از حقوق کودکان به همراه تعدادی از کودکان خانه کودک های شوش و ناصر خسرو برای گرامیداشت یاد و خاطره نلسون ماندلا، اولین رییس جمهور سیاه پوست آفریقای جنوبی، پنجشنبه گذشته در محل سفارت آفریقای جنوبی در تهران حاضر شدند و همچنین دو سازمان مدافع حقوق کودکان در نامه ای به سازمان جهانی کار از وضعیت موجود نقض حقوق کودکان در ایران انتقاد کردند.

گزارشگران بدون مرز  بیلان آزادی رسانه‌ها در جهان ٢٠١۳ را منتشر کرده است.

هم این خبرها و همین‌طور فراخوان تولید ادبیات و محتوای جامعه مدنی در دانش‌نامه آن‌لاین ویکی پدیا را در رادیو داوطلب شماره نه بشنوید.

رادیو داوطلب شماره نه را از اینجا گوش کنید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com