در شرایطی که مردم تنفر خودشان را از انتخابات فرمایشی هر روز در همه جا و در تجمعات اعتراضی اقشار مختلف و بازنشستگان و کارگران فریاد می‌زنند؛ خامنه‌ای  در تمامیت منکر فساد و تقلب در انتخابات شد. او در سخنان روز ۲۹بهمن گفت: «در این چند دهه بنده به‌عنوان یک آدم مسئول، من تا حالا هرگز تخلف انتخاباتی به اون معنایی که دشمن می‌گوید هیچ‌وقت مشاهده نکردم؛ بیخود می‌گویند.»

خامنه‌ای دروغ می‌گوید یا نمایندگان مجلس

اما این روزها شاهدیم که در آستانه انتخابات حتی فردی که در همین نظام و همین نمایش اخیر، تایید صلاحیت شده !! او هم به فاسد بودن کل این دستگاه گواهی می‌دهد!

به صحبت‌های هدایت‌الله خادمی یکی از اعضای مجلس کنونی که باز هم تایید صلاحیت شده نگاه کنیم تا به عمق تقلب بیشتر پی ببریم. هدایت‌الله خادمی روز ۲۵بهمن ۱۴۰۲ در باره روند تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات گفت: «تأیید صلاحیت، خرید و فروش می‌شود! و برای رفتن به ‌لیست هم پول می‌گیرند!»‌وی توضیح داد که به ‌او گفتند: « ۱۲۰هزار دلار باید بدهی تا تأییدت کنیم!»

در همین زمینه

حواشی بهارستان و تنور انتخابات!

رشیدی کوچی یک عضو دیگر مجلس کنونی هم در گفتگویی که روز ۲۶بهمن ۱۴۰۲ با کانال تلگرامی موسوم به «آقای اقتصاد» داشت، گفت: «۱۵۰ تا ۲۰۰میلیارد تومان می‌دادند که بروم مصاحبه کنم بگویم قضیه واردات خودرو منتفی است». وقتی مجری…

ادامه مطلب

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)