علی‌اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: کارمند قراردادی شرکت نفت با نام (م – م) با همکاری سه نفر دیگر از بهمن ماه سال گذشته تا شهریور ماه امسال با ورود به سیستم‌های مختلف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی اقدام به صدور حواله محموله‌های نفت کوره به صورت غیر مجاز به میزان ۷ میلیون و ۹۳۰ هزار لیتر کرده که از این طریق برای خود ۳۵۰ میلیارد ریال درآمد کسب کردند.

وی تصریح کرد: با کسب این خبر پرونده‌ای تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت پرونده تشکیل شده به همراه متهمان به دستگاه قضایی ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: دستگاه قضایی با بررسی پرونده نسبت به صدور رای دادگاه بدوی و سپس تجدید نظر اقدام کرد که طی آن متهم ردیف اول که کارمند قراردادی شرکت نفت است، به تحمل چهار سال حبس و پرداخت ۱۵ میلیارد ریال جزای نقدی و انفصال دایم از خدمات دولتی، متهم ردیف دوم به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی و تحمل زندان و متهم ردیف سوم به پرداخت دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و متهم ردیف چهارم نیز به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

به گفته وی پرونده این متهمان برای رسیدگی به دیگر تخلفات از جمله جعل، رشوه، مصرف مواد مخدر، تحصیل مال نامشروع و سوء استفاده از موقعیت شغلی به دادسرای اراک منتقل شد.

وی تاکید کرد: این متهمان با هوشیاری، دقت عمل و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شدند که جا دارد در این فرصت از این عزیزان نهایت کمال و تشکر را داشته باشیم.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com