فرماندهی یگان‌های روژهلات کوردستان (ی‌رک) از مردم ایران و روژهلات کوردستان خواست در کمپین «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل سیاسی برای مسئله کورد» شرکت کنند.

چیا مهاباد یکی از اعضای این فرماندهی، به نام فرماندهی یگان‌های روژهلات کوردستان (ی‌رک)، پیامی منتشر کرد.

برای مشاهده پیام تصویری به زبان اصلی بر روی  VIDEO کلیک کنید:

پیام به شرح زیر است:

از طرف فرماندهی یگان‌های روژهلات کوردستان (ی‌رک) از همه مردم‌مان در روژهلات کوردستان و همه آزادیخواهان ایران و جهان درخواست می‌کنیم که در کمپینی که برای آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان راه‌اندازی شده است، شرکت کنند. زنان و جوانان و شخصیت‌هایی که اندیشه آزادی برای روژهلات کوردستان و ایران دارند، همچنان که در سال ۱۹۹۹ در جریان توطئه بین‌المللی علیه رهبر آپو، صیانتی قوی و بزرگ از رهبر آپو بعمل آوردند، امروز پس از گذشت ۲۵ سال از دستگیری رهبر آپو، مردم ما در روژهلات کوردستان باید با همان روحیه و اراده از رهبر آپو، آزادی، عزت و سربلندی کورد و کوردستان صیانت کنند.

ما به ویژه از جوانان و زنان، دختران و پسران میهن، از همه کسانی که عزت و شرف دارند می‌خواهیم که تا دیر نشده علیه اشغالگران، علیه ظلم و ستمی که در امرالی علیه رهبر آپو تحمیل می‌شود (۲۵ سال است که رهبر آپو در زندان تاریک امرالی است) همه دست به دست هم دهیم، صدایمان را از هر نظر بلند کنیم و از رهبر آپو صیانت کنیم.

رهبر آپو در مدت این نیم قرن با اندیشه و فلسفه خود به وظایف و مسئولیت‌های خود در قبال مردم کورد و کوردستان عمل کرد. بنابراین مردم ما باید از راهی که رهبر آپو روشن نموده است، راهی که آزادی در آن تضمین شده است صیانت بعمل آورند و اجازه ندهند اشغالگران و تاریک‌پرست‌ها به اهداف خود برسند. برای شکست توطئه‌گران و توطئه‌ها، نیز برای تبدیل نمودن بیست و پنجمین سال توطئه به سال آزادی رهبر آپو و یافتن راه‌حل دائمی برای مسئله کورد، باید مردم ما یک دست، یک رنگ و یک صدا باشند. مخصوصاً مردم روژهلات باید این سکوت را بشکنند تا به سکوت مرگی تبدیل نشود که برای همیشه سرکوب و ستمدیده بمانند. بنا به همین فرصت و شانسی که رهبر آپو به مردم ما بخشیده است، ما نیز بر پایه‌ی آن به امید آزادی رهبر آپو و مردم‌مان مبدل شویم.

همان طور که پارسال مردم روژهلات و ایران با فلسفه «زن، زندگی، آزادی» که از افکار و اندیشه‌های رهبر آپو سرچشمه گرفته است قیام بی‌نظیری کردند و تاریخی نوشتند که جهان را شگفت‌زده کرد، امروز می‌توانیم از این ایده که صاحب آن رهبر آپو می‌باشد صیانت کنیم و آزادی‌مان را در گرو آزادی رهبر آپو بدانیم. اگر ما کورد و کوردستانی، جوانان، دختران و زنان، روشنفکران و معلمان متحد شویم، می‌توانیم بر همه دشواری‌ها و موانع پیش روی آزادی رهبر آپو و کوردستان غلبه کنیم. سکوت به اشغالگران نیرو می‌بخشد، سکوت روحیه اشغالگران را بهبود می‌بخشد. اما بالا بردن صدا و مخالفت و پیوستن به صفوف انقلاب و انقلابی و صیانت از این اندیشه مقدس و این رهبر بزرگ، می‌تواند دنیای جدیدی را برای مردم ما، مردم کورد و کوردستانی و مردم منطقه به ارمغان بیاورد. جهانی که در آن آزادی و رهایی وجود دارد، جهانی که زنان در آن انقلاب را رهبری می‌کنند و زندگی معنادار بوجود می‌آورند. زندگی‌ای که در آن آرامش و امنیت و آزادی باشد. زندگی دور از ظلم و ستم باشد. هر کس می‌تواند آزادانه با رنگ و صدای خود زندگی کند. هر جایی که بخواهد می‌تواند زندگی کند. بنابراین نباید اجازه دهیم این شانس تاریخی که با آزادی رهبر آپو به دست می‌آوریم، از بین برود و به عنوان مردم روژهلات و مردم دمکرات و مترقی ایران، باید تا دیر نشده آنچه از دستمان بر می‌آید، انجام دهیم.

بار دیگر به نام فرماندهی یگان‌های روژهلات کوردستان (ی‌رک) اعلام می‌داریم که ما آماده همه گونه فداکاری هستیم و همانطور که تا کنون در راه رهبر آپو و شهدا و انقلاب «زن، زندگی، آزادی» و ژینای جاودان بدون ‌وقفه مبارزه کرده‌ایم، از این به بعد و هر کجا که لازم باشد به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.

زنده باد رهبر آپو

زنده باد رهبر آپو

مرگ بر اشغالگران

زنده باد انقلاب زن، زندگی، آزادی

پیروزی از آن مردم کوردستان است

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)