کتابچه ی «پریدن به داخل اتوبوس» نوشته ی «جان هالووی»

جمعه, 28ام مهر, 1402

منبع این مطلب سایت حزب حیات آزاد کردستان ( پژاک )

نویسنده مطلب: مرکز انتشارات پژاک
 

مطالب منتشر شده در این صفحه نمایانگر سیاست رسمی رادیو زمانه نیستند و توسط کاربران تهیه شده اند. شما نیز می‌توانید به راحتی در تریبون زمانه عضو شوید و مطالب خود را منتشر کنید.

کتابچه «جان هالووی» در خصوص آزادی رهبرآپو منتشرشد

 

دریافت فایل پی‌دی‌اف

مرکز انتشارات پژاک اقدام به انتشار قریب ۲۰ کتابچه از نویسندگان و آکادمیسین‌های جهان کرده که در چارچوب «ابتکارعمل  بین‌الملل برای آزادی برای اوجالان»  دست به قلم برده و از کمپین بین‌المللی «آزادی برای اوجالان» حمایت کرده‌اند.

کتابچه «پریدن به داخل اتوبوس» نوشته «جان هالووی» که توسط مرکز انتشارات پژاک ترجمه و تدوین شده، در دسترس خوانندگان گرامی قرارگرفت.

جان هالووی استاد جامعه‌شناسی پژوهشکده علوم انسانی و علوم اجتماعی دانشگاه خودگردان بنمریتا پوئبلای مکزیک است وی استاد مدعو افتخاری دانشگاه روداس آفریقای جنوبی می‌باشد و از کمپین بین‌المللی «آزادی برای اوجالان» حمایت می‌کند.

لازم به ذکر است که «ابتکارعمل بین‌الملل آزادی برای اوجالان- حل مسئله کُرد» یک کمپین فراملیتی صلح است. بخشی از فعالیت‌های این کمپین به انتشار آثار رهبر آپو اختصاص یافته است. کتابچه «پریدن به داخل اتوبوس»  نوشته جان‌ هالووی یکی از کتابچه‌های مجموعه «ابتکارعمل آزادی برای اوجالان» می‌باشد که همگی این مجموعه در یک کتاب جمع شده‌اند. این کتاب حاوی مجموعه مقالاتی از نویسندگان، متفکران و انقلابیون جهانی است تا در مورد افکار رهبر آپو نظرات خود را بیان دارند و فضای دیالوگی حول اندیشه‌های رهبر آپو شکل بگیرد.

اکنون کە کمپین بین‌المللی “آزادی فیزیکی برای رهبر آپو، چارەیابی مسئلەی کورد” آغاز گشتە است، ارائەی این اثر در راستای این کمپین بودە و باور داریم کە با مبارزە در همەی عرصەهای اجتماعی، و در این مورد در حوزەی کارهای تئوریک می‌توان گام‌های استواری برداشت.

برای دریافت فایل پی دی اف بر روی PDF کلیک کنید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

مطلب را به بالاترین بفرستید

این مطلب خلاف آیین نامه تریبون است؟ آن را به ایمیل tribune@radiozamaneh.com گزارش کنید
Join

دسته‌بندی‌ها: اجتماعی, اقتصادی, اقلیتها, اندیشه, ایران, ایران و جوانانش, با همسایگان, بین‌الملل, تاریخ, جامعه مدنی, حقوق بشر, دانشجویان, زنان, سرزمین عجایب, سرگرمی, سیاسی, سینما و تئاتر, صدای زندانی, علمی, فرهنگ, فنآوری و اینترنت, محیط زیست, موسیقی, میراث فرهنگی, هنر, ورزشی, کارگری, کوییر

برچسب‌ها: | | | | | |

فعال مدنی و جویای حقیقت

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را بنویسید.