محسن نامجو خواننده موسیقی سبک تلفیقی که جدیدا تور تازه ای را در اروپا آغاز کرده است را این بار محمود خوشنام روزنامه نگار رادیو زمانه برآن داشته است که درباره ی موسیقی خاص او به کندو کاو بپردازد تا دلیل این همه شور را در آثار او بیان کند . محسن نامجو که با آلبوم ترنج روزنه ی جدید را به موسیقی سنتی ایران ارایه داد و از آن پس با نو آوری های خود در موسیقی اش از جمله شعرش و حالت نمادین اعتراضی اش در آثارش نسل جوان را با خود همراه کرده است . پیامدی که بسیاری از موسیقی دوستان را به سوی موسیقی تلفیقی روی داده است . کنون مقاله محمود خوشنام را در این زمینه از اینجا بخوانید

tumblr_lvdxieXfiv1qc1q5xo1_400

در همین زمینه:

موسیقی تلفیقی؛ از ابتذال تا هنر پیش رو(آوانگارد) گزارشی از چهاردهمین عصرانه فرهنگی «هامون»

محسن نامجو در تورنتو متفاوت با خویش

ویدیوی محسن نامجو ۱۱ اکتبر۲۰۱۳ در استکهلم 

لولی وش مغموم!(نگاهی تحلیلی به موسیقی محسن نامجو)

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com