معلمان ونزوئلایی با تجمع در منطقه تحت فرمان رهبر اپوزیسیون آمریکائی این کشور خواستار دریافت حقوق معوقه خود شدند.
به گزارش از پایگاه خبری اسپانیایی زبان«تله سور»؛ تعداد زیادی از معلمان ونزوئلایی روز جمعع(۳ آبان) در شهر میراندا که تحت فرمان انریکه کاپریلس کاندیدای مقلوب ریاست جمهوری ونزوئلا، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا قرار دارد تجمع کرده و علیه فرمانده این منطقه دست به تظاهرات زدند.

معلمان در این تظاهرات از دولت خواسته اند تا از کاپریلس بخواهند تا مبالغی را که قرار بوده از سال ۲۰۰۹ به آن ها پرداخت کند، به آن ها تحویل دهد.

معلمان اعلام کرده اند که کاپریلس به آن ها اطمینان داده بوده که دولت تنها یک بودجه به این منطقه اختصاص داده است در حالی که شورای قانون گذاری این کشور اعلام کرده است که در بازه زمانی که کاپریلس ادعا کرده بوده که یک بودجه دریافت کرده این شورا سه بودجه در اختیار این منطقه قرار داده است.

یکی از معلمان حاضر در این تظاهرات در مصاحبه ای خبری گفته است: ما می دانیم که این بودجه ها تنها صرف هزینه های سفرهای کاپریلس شده است. خوب است بداند که ما آگاه هستیم که او تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در کشورمان بی ثباتی ایجاد کند. انتخابات محلی نزدیک است، کاپریلس باید آگاه باشد که ما به او اعتماد نمی کنیم و برای مبارزه با او آماده هستیم.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com