مقامات مسجد بزرگ شیخ‌زاید ابوظبی اعلام کردند که از ریحانا ستاره پاپ خواسته‌اند تا پس از گرفتن عکس‌هایی که از دید آن‌ها با “تقدس” این محل در تضاد بود، مسجد را ترک کند.

در بیانیه رسمی که از سوی این مقامات صادر شده، آمده است که جلسه عکاسی ریحانا «قوانین و تقدس مجلس را خدشه‌دار کرده است».

این عکس‌ها که نخستین بار روز شنبه (۱۹ اکتبر-۲۷ مهر) در اینستاگرام این خواننده منتشر شد، او را در لباسی از سر تا پا سیاه و پوشیده بر روی مرمر سفید محوطه‌ی مسجد نشان می‌دهد. هرچند که لب‌ها و ناخن‌های او به رنگ قرمز هستند و گردن‌بندی از طلا نیز بر گردن او به چشم می‌خورد.

بیانیه مسجد که روز دوشنبه (۲۱ اکتبر-۲۹ مهر) صادر شد اعلام کرده که ریحانا در قسمتی از مسجد بوده که معمولا بر روی مراجعان بسته است، و عکس‌ها در حالاتی گرفته شده که قوانین وضعیت و تقدس مسجد را نقض می‌کند.

این بیانیه تاکید کرده که «مرکز تلاش می‌کند تا مراجعان به مسجد، رفتار و لباس‌های مناسب و درخور تقدس این مکان داشته باشند».

کامنت‌های اینستاگرام ریحانا تاکنون عکس‌العمل‌های متفاوتی به این عکس‌ها را نشان می‌دهد. برخی از این عمل او تقدیر و برخی آن را محکوم کرده‌اند.

این خواننده‌ی ۲۵ ساله که در حال اجرای تور جهانی خود به نام “الماس” است، هنوز رسما به این بیانیه‌ی مقامات مسجد بزرگ شیخ زید پاسخی نداده است. کنسرت او روز شنبه در ابوظبی برگزار شد و او پس از آن عازم اسراییل شد و شب گذشته (سه‌شنبه ۲۲ اکتبر-۳۰ مهر)، کنسرتش را در تل‌آویو برگزار کرد.

تصاویر اجرای شنبه‌شب ریحانا در ابوظبی را در ادامه ببینید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com