دوستان و یاران گرامی
اکنون زمان آن است که بر سر قتل عام زندانیان سیاسی مجاهد و مبارز، جنبش دادخواهی را در هر شهر و به هر شیوه ممکن گسترش دهیم. جنبش دادخواهی پیش از هر چیز، اعلام مجرمیت قطعی خامنه ای، ‌ولی فقیه ارتجاع است.
۳۶سال از شعله ور شدن آتش جنبش دادخواهی و قتل عام شدگان گذشت. آتشی که ۳۶سال پیش روشن شد، امروز به آتشفشانی در سینه جوانان و کتبیه خاوران تبدیل گشته است.
این جنایتی است که هنوز حسابرسی نشده و بی پاسخ مانده است. با فراگیر شدن جنبش دادخواهی از سال ۱۳۹۵ تا کنون، اسامی و مشخصات ۵هزار شهید همراه با آدرس و مشخصات شماری از گورهای جمعی شهیدان منتشر گردید.
همانگونه که اطلاع دارید، آنچه از جنایت رژیم در قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ تا کنون منتشر و گردآوری شده، بسیار محدود و اساسا مربوط به زندانهای تهران و شماری از زندانهای شهرستانها بوده است.
اطلاعات و گزارشهای مشخص از زندانیان قتل عام شده و روندی که رژیم در شهرستانها در این جنایت طی کرد، بسیار محدود است.
برای گردآوری اطلاعات قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷، در زندانهای شهرستانها، به گزارشهای مشخص از زندانیانی که در آن زمان شاهد جنایت بوده و یا در زندان بوده اند نیاز است.
برای ارائه گزارشهای مشخص از جنایت صورت گرفته در زندانهای شهرستانها، توسط خمینی جنایتکار و سلف او خامنه‌ای، باید دست به قلم برد و آنچه را که هر زندانی شاهد آن بوده، مکتوب کرد.
زندانیانی که در جریان قتل عام ۶۷ در زندانهای شهرهای زیر بوده اند برای ما وقایع و جریانات آن زمان را بنویسند:
– بوشهر
– بندرعباس
– آمل
– اراک
– بابل
– زنجان
– بندرماهشهر
-کرمان
-گرگان
-سنندج
-مسجدسلیمان
بنابراین از عموم هموطنان عزیز خواهشمندیم، چنانچه هر اطلاعاتی از اتفاقات و اقدامات رژیم که سرانجام منجر به قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ در زندانهای شهرستانها شد و جنایاتی که در زندانها بوقوع پیوست، را برای ما به آدرسهای زیر بفرستید:
آدرس ایمیل پیشتازان راه آزادی ایران: aida.nikjo@gmail.com
ای دی کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران:
@aypishtaz2020
@ayda1367nikjo

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)