به گزارش دولت بهار هفته گذشته با حکم دکتر فرهادی، رییس جمعیت هلال احمر، دکتر عبدالرضا داوری از سمت مدیرمسئولی روزنامه شهروند برکنار و عبدالرسول وصال به سمت سرپرست منصوب و عنوان مدیرمسئول به هیئت نظارت بر مطبوعات منصوب شد.

درپی این انتصاب از روز یکشنبه هفته جاری انتشار شهروند متوقف و به خبرنگاران و اعضای تحریریه روزنامه اعلام شد که تا اطلاع ثانوی دیگر نیایند. اخبار رسیده حاکی است، وصال و کسرا نوری، سردبیر اصلاح طلب جدید در پی جذب خبرنگاران جدید هستند.

بنابراین گزارش روزنامه خورشید هم به سرنوشتی مشابه دچار شد با این تفاوت که خبرنگاران اخراج نشده اند و فعلا فقط نسخه اینترنتی روزنامه منتشر می شود.

علی رغم ادعای حسن روحانی در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر این که با کلید آمده نه با داس، عزل و نصب گسترده مدیران در سراسر کشور اپیدمی شده و اکنون نوبت کارکنان رسیده است.

با این اوصاف به نظر می رسد اصلاح طلبان تندرو در حال آرایش جنگی جدید برای اثرگذاری بر تحولات آینده هستند که چینش رسانه ای بخشی از آن است. یکی از رسانه های بنفش از تسخیر مجلس آینده توسط اصلاح طلبان به عنوان فتح الفتوح یاد کرده است.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com