این بار ناسای شیعه، فیلی دیگر از سرداران سپاه

کم نیستند مستمسک‌ها و دست‌آویز‌هایی که ادعاها و داعیه‌‌های علم و فناوری و صنعتی حکوت ولایت فقیه و سپاه پاسداران را می‌توان با آنها به سخره گرفت، حالا پس از کرونایاب مستعان سلامی، این بار یکی دیگر از شرکاء! از «ناسای اسلامی» رونمایی کرده است.

جهل و بلاهت ذاتی و مکمل یکدیگرند و وقتی با ادعاهای مهمل ترکیب می‌شوند ملغمه‌یی از تسمخر را برای مخاطب را برمی‌انگیزند.

هنوز از حافظه مردم ایران پاک نشده است که پس از پنهانکاری ورود کرونا به ایران و زمانی که دیگر همه چیز آشکار شد حکومت ولایت فقیه به جای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های پیشرو ساخت  واکسن، از این کار امتناع کرد.

«قدرت اول منطقه» به «کرونایاب مستعان» روی آورد و پاسدار سلامی فرمانده سپاه پاسداران در یک نمایش پرطمطراق از آن رونمایی کرد که موضوع تمسخر خاص و عام و بزرگ و کوچک کوچه و بازار گردید. [شاهکار جدید حسین سلامی]

اما به نظر می‌رسد بلاهت در سطح فرماندهان سپاه پاسداران تمامی ندارد و هستند بسیار کسانی مانند سلامی که خودشان می‌‌خواهد ادعاهایشان مورد تمسخر جامعه قرار گیرد.

ادعای ایجاد ناسای اسلامی!

در جدیدترین دست از این نمونه‌ها پاسدار قاسم تقی زاده رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اظهاراتی شاذ اعلام نمود که ما می‌‌خواهیم یک دانشگاه استثنایی باشیم و دنبال این نیستیم که صرفا در رتبه اول قرار بگیریم بلکه می‌خواهیم با آن چه در دسترس داریم از همین دانشگاه یک ناسای اسلامی بسازیم!!!

وی این «ناسای اسلامی» را منتج شده از این دانشگاه صنعتی دانست و افزود بسیاری از کارمندان ناسا ایرانی هستند، اما پاسخ نداد که چرا همگی آنها حکومت ولایت فقیه و وطن خود را ترک کرده و بودن در غربت را به بودن در زیر حاکمیت ولایت فقیه ترجیح داده‌اند.

تقی زاده ضمن ادعای اینکه این دانشگاه آزمایشگاه‌های مرجع و مدرن و بروز ایجاد کرده است اعلام کرد این حرکت نوینی است که بر اساس برنامه ۲۰ ساله رشد تعالی دانشگاه طراحی و در حال انجام است.

این همکار سلامی ادامه داد ما با اجرای این برنامه شگفت‌انگیز به دنبال آن هستیم که بگوییم اگر ایرانی بخواهد کاری انجام دهد به راحتی قادر به انجام این کار است!

تقی زاده که مانند سلامی از بارها شکست پروژه‌های پرتاب ماهواره درس عبرت نگرفته و نمی‌‌گیرد در ادامه افزود به زودی اخبار خوبی از پرتاب ماهواره‌های ساخت ایران به فضا منتشر خواهد شد.

اما این همکار سلامی پا را از این نیز فراتر گذاشت و مدعی شد که مدیر ژورنال علمی Elsevier، در دیدار با وی به وی گفته است حکومت ایران جزء ۵ کشور برتر جهان در کیفیت مقالات علمی ارائه شده است! و همه این فعالیت‌‌ها با همت دانشجویان انجام شده است

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)