نامه سرگشاده یزید به مردم ایران درباره سید علی خامنه ای

مردم شریف ایران! سلام!

صدها سال است که مردم ایران به من ایراد می‌گیرند که من امام حسین را در دشت کربلا کشته ام، من درباره اعمالم در مقایسه با رفتار خامنه ای توضیحات ذیل را به حضورتان تقدیم می دارم:

در حالی که کسانی که در اعتراضات علیه خامنه ای دستگیر شده‌اند، همگی شکنجه شده‌اند و گاهی وقتها زیر شکنجه کشته شده اند، من در طول دوران حکومتم کسی را شکنجه نکردم!

جنگ ما با امام حسین یک روز به طول کشید، ما در جنگی شرکت کردیم که لشکر ما سلاح داشت و لشکریان امام حسین نیز سلاح داشتند، تک تک جنگیدیم. و لشکر امام حسین شکست خورد، شمشیر در برابر شمشیر، این در حالی است که در اعتراضات اخیر، مردم با دست خالی بوده اند و لشکر خامنه ای تا دندان مسلح.

در‌ واقعه کربلا حسین و ۷۲ نفر از همراهانش کشته شدند، این در حالی است که از سپاهیان من نیز به تناسب کشته شدند.

ما با اسرا بد رفتاری نکردیم، برای مثال حضرت زینب (مادر امام چهارم) به همراه کودک خردسالش علی ابن حسین(امام زین العابدین ) را دستگیر و اسیر کردیم او بعدا امام چهارم شد. من اهل بیت امام حسین (زینب به همراه علی ابن حسین(زین العابدین)) را از بند اسارت آزاد کردم(منابع).

ما دستگیر شدگان و اسرا را وادار به اعتراف اجباری نکردیم و با آن‌ها انسانی رفتار کردیم، در حالی که خامنه ای دستگیر شدگان را شدیدا شکنجه کرد و وادار به اعتراف اجباری و در برخی موارد به آنها تجاوز کرد.

من در طول حکومتم هیچ بچه‌ای را نکشتم یا به زندان نیانداختم، در حالی که خامنه ای در طول حکومتش بیش از یکصد بچه بی‌گناه را کشت و بسیاری از بچه ها را به زندان انداخت!

حال شما خودتان قضاوت کنید که کدامیک از ما جنایت کارتر و خونخوارتریم؟ من یزید؟ یا خامنه ای؟

با تقدیم احترام

یزید ابن معاویه

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)