وضعیت ورزشکار خرم آبادی محمد اختیاریان در بیمارستان عشایر خرم آباد بشدت وخیم است و احتمال دارد یک پایش را از دست بدهد

کانون حقوق بشر ایران، ۱۱ آذر ۱۴۰۱، به نقل از یک منبع موثق؛ ورزشکار خرم آبادی محمد اختیاریان که از روز ۵ آبان در مراسم نیکا شاکرمی مورد اصابت گلوله از ناحیه پا قرار گرفته و با سه روز تاخیر در حالیکه خون زیادی از دست داده بود به بیمارستان عشایر خرم آباد منتقل شد، در شرایط وخیمی بسر می برد و احتمال دارد یک پای خود را از دست بدهد.

محمد اختیاریان هم اکنون در بیمارستان شرایط بسیار سختی دارد و از شدت درد به خود می پیچد، با این وجود او را از رسیدگیهای معمول یک بیمار محروم کرده اند.

بنا بر گزارشات رسیده؛ در بیمارستان او را تحت عنوان «مجهول الهویه» بستری کردند، در همان ابتدا قفل اتاق بستری او را عوض کردند تا پرستارها نتوانند بصورت معمول به او سر بزنند و از طرف دیگر در هر لحظه چند نفر لباس شخصی بالای سر او هستند.

بر اساس گزارش رسیده به کانون حقوق بشر ایران، پای محمد پس از چند عمل جراحی ناموفق ترمیم نشده و متاسفانه بدنش عمل را پس زده است. گفته میشود اگر او ورزشکار نبود جانش را از دست میداد.

در حال حاضر به دکتر بیمارستان اجازه حضور بالای سر محمد را نمی دهند و ماموران لباس شخصی به اذیت و آزار و شکنجه روحی او می پردازند.

بدلیل تاخیر سه روزه در انتقال محمد اختیاریان به بیمارستان و اینکه در همان سه روز او خون زیادی از دست داد، احتمال اینکه یک پایش را از دست بدهد بسیار زیاد است.

شایان ذکر است برادر محمد بنام حسین اختیاریان نیز روز اول آذر دستگیر شده و او نیز شرایط بدی دارد.

کانون حقوق بشر ایران نسبت به شرایط و وضعیت محمد اختیاریان هشدار داده و مسئولیت سلامت او را برعهده جمهوری اسلامی میداند.

کانون حقوق بشر ایران را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
تلگرام / توییتر / اینستاگرام / یوتیوب / فیسبوک

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)