متن از گروه تازه تاسیسی به نام “مبارزان خیابان

 

 

اکنون تمام محلات ما بسان آتش زیر خاکسترند، آتشی که هر روز از گوشه و کناری گُر می‌گیرد و زبانه می‌کشد. اما ما مبارزان خیابان نیامده‌ایم تا بسوزیم بلکه می‌خواهیم بسوزانیم و اولین گام برای سوزاندن کلیت این نظام و ساختارهایش سازماندهی است!

برای سازماندهی نیازی نیست تا در انتظار رهبری موعود باشیم بلکه از طریق جمع‌های کوچک خودمان در محلات می‌توانیم سازماندهی رو شروع کنیم و اکنون درست در گرماگرم همین قیام است که باید همرزمان خود را پیدا کنیم. تظاهرات خیابانی با جمعیتی گسترده اما بی‌تاکتیک هر چند ضربه زدن به ریشه‌های این نظام است اما برای از ریشه درآوردن آن نیاز به سازماندهی و تاکتیک‌های موثر و مداوم داریم.

انتظاری بیجاست اگر از اعتراضات خیابانی چند ساعته بخواهیم میوه‌ی انقلاب بچینیم. این انتظار نه تنها باعث گسترش ناامیدی در جامعه می‌شود، بلکه ما را از توجه به اقدامات موثر باز می‌دارد. انقلاب زاییده‌ی برنامه‌ریزیست، زاییده سازماندهی و تشکل‌یابی نیروهاست. بازپس‌گیری و تسخیر خیابان، جاده‌های ارتباطی، مراکز مهم دولتی و در نهایت تسخیر شهر ما را به فردای آزادی و برابری می‌رساند.
اگر به دنبال تحقق رویای انقلاب هستی،

گام اول را بردار: با افراد نزدیک و مورد اعتمادت یک جمع کوچک تشکل بده، راهکارها و تاکتیک‌های موثر برای تداوم این قیام را در جمع خود به بحث بگذار.

دیوارنویسی، پخش تراکت و شبنامه، برنامه‌ریزی و هماهنگی برای شکل دادن یک تجمع در محلتان می‌تواند آغاز به کار کمیته‌ی محله شما باشد.

به خاطر داشته باشید که جمع شما ممکن است به مرور زمان به محافل دورهمی و رفاقتی تقلیل پیدا کند. برگزاری جلسات منظم، تقسیم نقش‌ها و وظایف میان اعضای گروه، برنامه‌ریزی برای اقدامات بعدی و حرکت‌های عملی منظم و مداوم می‌تواند به تداوم سازماندهی شما کمک کند.

فراموش نکن پویایی رمز زنده ماندن و گسترده‌تر شدن یک سازمان است. در روزهای سکوت فریادی باش که قیام را زنده نگه میدارد!

 

مبارزانِ خیابان

 

 

#زن_زندگی_آزادی
#آبان_ادامه_دارد
#قیام_ژینا
#مبارزان_خیابان
#مهسا_امینی
#ژینا_امینی

@sarkhatism

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)