به گزارش خبرنگار معارف ایرنا، بیش از ۱۳۰ هزار آخوند در کشور داریم که ۸۰ هزار نفر از آنها در قم ساکن هستند، تعداد آخوندها و طلبه های برخی حوزه های علمیه مانند ساری، شیراز و تبریز قابل توجه است. حدود ۱۰ هزار طلبه خارجی برادر در شهرهای قم، تهران، البرز، گنبد و مشهد مستقر هستند، تقریبا ۶۰ هزار طلبه خواهر در کشور داریم که هشت هزار نفر از آنها در قم و بقیه در سراسر کشور بویژه در اصفهان و مشهد متمرکز هستند. سه هزار تا سه هزار و ۵۰۰ طلبه خواهر خارجی در کشور وجود دارد:

با توجه به این آمار، بیش از ۲۰۰ هزار طلبه و آخوند خواهر و برادر ایرانی و خارجی مفتخور در کشور وجود دارد! این آخوند ها از پوشش بیمه ای بسیار خوبی برخوردارند و بعد از انقلاب به آخوندهای دولتی تبدیل شده اند و از بودجه عمومی برای هر رکعت نماز یک عالمه پول می گیرند و حقوق می گیرند و از مسکن مهر خانه دریافت کرده اند! طلبه های خارجی در چهارچوب جامعه المصطفی خرج خود و خانواده را از بودجه عمومی دریافت می کنند!

جهت اطلاع باید گفت که بودجه حوزه علمیه قم از بودحه دانشگاه تهران بیشتر است لذا باید به حال این مملکت گریست و خون گریه کرد! (باید خون گریست!)

بهر حال سه چهارم این تعداد اضافی هستند!

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)