عصر ایران: نوشته وبلاگی بخشدار سابق کیش موجی از واکنش ها و خبرسازی های رسانه های محافظه کار آمریکایی علیه ایران را به دنبال داشت.

به گزارش عصر ایران مطلب “خدا کنه که آمریکا حمله کنه” علیرضا فرقانی ۳۰ ساله از مدیران سابق دولت احمدی نژاد در وبلاگش که به دو نسخه فارسی و انگلیسی منتشر می کند در برخی رسانه های آمریکایی با تیتر” تهدید ایران به تجاوز به دختر اوباما در صورت حمله به سوریه” بازتاب یافت.

” خدا کنه اوباما خریت کنه و به سوریه حمله کنه که در این صورت :
۱- انتشار تمام نقاط ضعف تمام منافع آمریکا در تمام دنیا برای تمام مردم دنیا+آموزش ساده عملیات

۲- ظرف ۲۱ ساعت یک نفر از خانواده تمامی وزرای آمریکا + سفرای آمریکا + فرماندهان نظامی آمریکا در سرار جهان ربوده خواهد شد

۳- در ۱۸ ساعت بعدی فیلم قطع عضو آنان در معرض دید همگان گذاشته خواهد شد + ارسال دستی فیلم

۴- باید به اوباما یادآوری کرد که اگر تو حروم زاده ای ، در خاک آمریکا و دیگر نقاط جهان هم هستند حروم زاده هایی که به راحتی می تونن به ساشا (دختر اوباما) تجاوز کنن.فقط کافیست با آنان دوست شد و ارتباط برقرار کرد که شده.

۵- اوباما به سوریه حمله کن تا برای همیشه از صفحه روزگار محو بشین و افکار عمومی جهان حق بده که باید بهتون حمله و تجاوز می شد.
لطفا حمله کن.”فرقانی

برخی سایت های خبری آمریکا با تیترهایی چون ” تهدید ایران به تجاوز به دختر اوباما در صورت حمله به سوریه” این مطلب را منتشر کرده اند و با جو سازی این موضع شخصی یک فرد در وبلاگ شخصی اش را به موضع ایران نسبت داده اند.

 

kishObmDaughtrs.jpg
علیرضا فرقانی که در تیرماه ۱۳۹۰ و در ۲۸ سالگی به سمت بخشداری کیش رسیده است و سپس به نوشته خودش به دلیل اختلاف با دولت احمدی نژاد از کار برکنار شده است، در مطلبی با عنوان خدا کنه امریکا به سوریه حمله کنه نوشته بود:

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com