چکیده :پژمان ظفرمند، زندانی سیاسی محبوس در بند ۲۴۰ و ۲۰۹ زندان اوین، پس از دو ماه و نیم انفرادی، روز گذشته به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شده و به اعتصاب غذای خود پس از ۴۸ روز پایان داده است….

پژمان ظفرمند پس از انتقال به بند عمومی زندان اوین به اعتصاب غذای خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار کلمه، پژمان ظفرمند، زندانی سیاسی محبوس در بند ۲۴۰  و ۲۰۹ زندان اوین، پس از دو ماه و نیم انفرادی، روز گذشته به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شده و به اعتصاب غذای خود پس از ۴۸ روز پایان داده است.

بر اساس این گزارش، این فعال مدنی تمام مدت بازداشت را در انفرادی بوده و به شدت لاغر و ضعیف شده است. وی در این مدت بارها مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

ضرب و شتم یک عضو ستاد انتخاباتی یادآور رفتار ماموران قضایی و امنیتی در انتخابات گذشته و نشانگر تداوم رفتارهای خودسر و غیرقانونی برخی ماموران بوده که انتظار می رود مسئولان برای ممانعت از ادامه ی آن هر چه زودتر وضعیت را پیگیری کرده و نسبت به ریشه کنی و توقف این روند اقدام کنند.

چند روز بعد از انتخابات ۹۲، نیمه شب، ماموران امنیتی به شکستن درب ورودی منزل، پژمان ظفرمند را بازداشت و به همراه خود می‌برند. چند روز اول هیچ کس از وضعیت وی خبر نداشت که پس از تماس او از زندان اوین خانواده از بازداشت او مطلع می‌شوند.

پژمان ظفرمند در طول تبلیغات انتخاباتی در ستاد دکتر عارف در شرق تهران فعالیت می‌کرد که پس از انصراف عارف در ستاد روحانی فعال بود. وی پیش از این نیز در سرای اهل قلم بازداشت شده بود که پس از یک ماه بازداشت آزاد و در شعبه صلواتی به پنج سال حبس محکوم شد.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com