《کدام راه》
بازهم منتشر نشد؛ شاید وقتی دیگر!
به بهانه ی افتتاح سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
محمد شوری
نویسنده و روزنامه نگار
تهران. ایران
در دو سال پیش، نمایشگاه کتاب (بدون کرونا ) کتاب 《 منافع ملی من و تو 》 و کتاب 《کدام راه》 بعد از چند سال معطلی نزد ناشر،  سرانجام (به اصطلاح) به بازار فروش رسید، اما در همان نمایشگاه متوجه شدم کتاب《 کدام راه 》 علاوه بر چاپ با فونت بد، ناقص و بیش از ۱۵۰ صفحه ی آن حذف شده منتشر شده است! که با اعتراض اینجانب و قبول مسئولیت آن توسط ناشر [ آوای کلار ] و جمع آوری آن، تعهد داده شد که تا با شروع و آغاز نمایشگاه بعدی از نو منتشر شود که با آمدن بهانه ی کرونا! و گرانی کاغذ، متاسفانه بازهم منتشر نشد.
در بیشتر ممالک نویسنده بابت تالیف مبلغی می گیرد و در سود فروش سهیم می شود، اما در مملکت ما اینطور نیست، و آدم بی رانتی مثل من که بله قربان گوی کسی و گروهی نیست و از چند جا جیره و مواجب نمی گیرد و مورد حسد و بایکوت رسانه ای هم _ بدلیل عدم پادویی و سمپاتی_ قرار ‌گرفته و سال ها هم از شغل خودش (روزنامه نگاری) محروم شده و در بدخیم ترین وضع معیشتی، باید هر چه هم بدست می آورد بابت رهن و اجاره در شکم صاحبخانه قرار دهد، لذا پولی هم نیست که بشود با سرمایه ی شخصی آن را چاپ کرد، چون اگر بود فورا چاپ می شد!
هر چند آنچه که انتشارات آوای کلار از اینجانب منتشر کرده با سرمایه ی ناشر بوده و از این بابت سزاوار سپاس و قدردانی است، ولی توجیه تاخیر در چاپ را قابل قبول نمی دانم.
بخشی از حرف های گفتنی (در حال حاضر) را طی یادداشت های مختلف ( به همراه لینک یک فایل تصویری که در یوتیوب منتشر شده) پیشتر انتشار داده ام، که برای آگاهی و اطلاع از ضعیف کشی و رانتخواری رسانه ای و حسد فاعلین، یکجا، در یک نسخه پی دی اف به همراه برخی اسناد و عکس، به مناسبت بازگشایی حضوری سی و سومین نمایشگاه کتاب آن هارا منتشر می کنیم. و برخی حرف های دیگر برای نوشتن را می گذاریم شاید وقتی دیگر!…
مجموعه ی یادداشت ها و  سخن من در مورد کتاب، سانسور، و سرقت کتاب را در لینک  و نسخه ی  pdf
بخوانید و ببینید:

https://t.me/shourimohammad/2290

کتاب های منتشر شده  از اینجانب محمد شوری:
منافع ملی من و تو
عشقخانه
همه حرف خدا ( در ۳جلد)
حرف های زدنی و نوشته های نوشتتی از یک نویسنده و روزنامه نگار اصلاح طلب مسافرکش
کتاب هایی که به آن ها مجوز ندادند و یا در اداره_کتاب  وزارت رشاد اسلامی  به خاطر درخواست اعمال شدید  سانسور خاک می خورند:
برای ثبت در تاریخ
مشابه تاریخی پارلمانی
جرم سیاست
جمهوری برباد رفته
محکمه (در ۳جلد)
نامه جنگ
و
کدام راه؟
تلگرام
t.me/shourimohammad
اینستاگرام
www.instagram.com/mohammadshoori
توئیتر
https://twitter.com/shourijezeM
فیس بوک

facebook.com/Mohammad.shourijeze
facebook.com/assize.mahkame
مجموعه یادداشت ها در تریبون زمانه
https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/mahkame

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)