همانطور که مستحضرید اکنون ده روز است که چهار معلم فرهیخته و تلاشگر  تنها به جرم حق خواهی دستگیر شده اند.‌

مردم شریف ایران و همشهریان بوشهری آگاهید و می دانید که حاکمیت همیشه بار سنگین اش را بر گُرده اقشار ضعیف وابسته به خود بار می کند و هرگاه خواسته باری سنگین را بر شانه های ملت بیچاره بگذارد؛ برای گم کردن ردِّ تبهکاران دست به صحنه سازی و جعل خبر می زند و اینک با گروگانگیری فرهنگیان و متهم کردن آن ها به جرایمی که نیاز به مستندی ندارد، راه را بیش از پیش بر آزادی و فعالیت های مدنی بسته است..

برای حل  مساله زندانی جهار معلم آزاد اندیش، حدود ۶۰۰ معلم استان بیانیه حمایتی را امضا کردند. ابتدا نمایندگان معلمان پای صحبت و رایزنی با مسئولان نشستند تا با احترام گذاشتن به گفتگو و مذاکره، مسئولین متقاعد شوند که معلمان دستگیر شده، جانی، اختلاس گر و دزد نیستند و برای آزادی شان از تمام ظرفیت بهره ببرند.

در نشستی آقایان دکتر نجار معاون وزیر، موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان  و سروش رئیس حراست اداره کل، وعده آزادی بازداشت شدگان  را دادند. اما شاهد بودید که ما بر قول مان وفادار ماندیم و تجمع روز دوشنبه را با بیانیه کانون صنفی معلمان بوشهر لغو کردیم به این امید که مسئولین نیز برای تحقق وعده ای که داده اند گامی بردارند!

اما متاسفانه دوباره بر همگان اثبات کردند که معلمان و خواسته هایشان هیچ جایگاهی ندارند.

اکنون ما معلمان و خانواده بازداشت شدگان ندای” هل من ناصر ینصرنی” را سر داده ایم و خواهان آزاد شدن عزیزانمان هستیم.

 ما همراه و همگام با کانون صنفی بوشهر در روز پنجشنبه ندای آزادی همکاران در بندمان را سر خواهیم داد.

میعاد گاهِ ما اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

زمان: پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح

 

جمعی از معلمان و خانواده بازداشت شدگان  بوشهر

۱۴۰۱/۲/۲۱

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)