جرس: ده ها هزار بحرینی بعد از ظهر امروز تظاهرات باشکوهی را در پایتخت این کشور برگزار کردند.

 

به گزارش شبکه العالم، این تظاهرات با حضور ده ها هزار بحرینی به صورت کاملا مسالمت آمیز در خیابان “البدیع” در منامه برگزار شد.
شرکت کنندگان در این تظاهرات علاوه بر حمل پرچم بحرین پلاکاردهایی را حمل کردند که روی آن به زبان انگلیسی و عربی نوشته شده بود: “نه به تروریسم رسمی”.
معترضان بحرینی با سردادن شعارهایی اقدامات تروریستی حاکمان و ادامه حمایت رسمی از خشونتها ضد شهروندان را محکوم کردند.
بحرینی ها همچنین بر پایبندی به مطالبات دموکراتیک خود و مخالفتشان با استبداد تأکید کرده، و اعلام کردند که به فعالیتهای خود به صورت مسالمت آمیز ادامه خواهند داد.
همزمان با منامه، مناطق دیگر بحرین نیز صحنه تظاهرات و اعتراضهای مسالمت آمیز مردمی بود و در برخی مناطق نیروهای امنیتی با حمله به مردم سعی کردند آنان را با شلیک گازسمی و گلوله های ساچمه ای متفرق کنند.

 

شماری از شخصیت ها و مسئولان گروه ها و جریانهای مخالف و چهره های سرشناس انقلابی در این تظاهرات حضور داشتند.

گروه ها و جریانهای انقلابی بحرینی از چند روز قبل مردم را به شرکت در تظاهرات امروز (جمعه) با شعار “پایان دوران برده داری” دعوت کرده بودند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com