دیدار خامنه ای و ثناگویانش!

علی خامنه‌ ای ولی فقیه حکومت ایران در روز یکشنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ در دیدار با «مداحان» ثناگویش مجبور شد به برخی واقعیت ‌های سر سخت که حکومت ولایت فقیه در آن گیر افتاده است اعتراف کند.

مانند بسیاری از عجایب دیگر در حکومت ولایت فقیه، شغل و کار و کاسبی با عنوان «مداحی» کشف و اختراع شده است که شاغلان آن ثناگویان ولی فقیه و دیگر مهره‌های حکومت می‌باشند و در مواقع اضطرار از آنها در کارهای دیگری چون لباس شخصی برای سرکوب مردم و… استفاده می‌شود.

خامنه‌ ای در روز یکشنبه ۳ بهمن با این قشر لمپن جامعه که در فرهنگ و ادبیات حکومتی مداح نامیده می‌شوند دیدار کرد.

سخنان خامنه ای اگر چه با خودی‌های نظام بود اما سوژه اصلی صحبتش غیر خودی های نظام یعنی مردم ایران بود که با حکومت ولایت فقیه سر سازش ندارند.

خامنه ای در دیدار با ثناگویانش اعلام کرد که «دشمن سعی می‌کند مردم را در مقابل نظام قرار دهد… و شیوه کارش هم این گونه است که با تحرک وسیع برای وارنه سازی افکار و تخریب باور حتی نیروهای نظام و سست کردن آنها اقدام می‌‌کند… و به وسیله انبوه رسانه‌ها و با استفاده از هزاران متخصص هنر رسانه و پشتیبانی مالی و امنیتی» به اقدام علیه نظام می‌پردازد.

خامنه ای در دیدار با مداحانش مهمترین عرصه اقدامات آنان «تبیین و روشنگری» در مقابل این «حرکت شیطانی» دشمن خطرناک و برانداز بر می‌شمارد.

خامنه ای و باز هم از «دشمن»

خامنه ای چاره کار را این طور برای مداحانش بر می‌شمرد که «در مقابل این تحرکات، هیئت‌ها باید از خود سوال کنند که در جنگ کجا قرار دارند؛ هیئت کانون جهاد تبیین است.»

خامنه ای با اشاره به اینکه دشمن سعی می‌کند جامعه را در فشار اقتصادی قرار بدهد و به این دلیل مردم را در مقابل «نظام اسلامی» قرار بدهد افزود آن روز اگر شما خدمت اقتصادی و اجتماعی به مردم بکنید جهاد کردید در مقابل دشمن.

خامنه ای به خوبی می‌داند که مردم ایران در مقابل جبهه او و حکومتش هستند اما مانند همیشه از کلید واژه «دشمن» استفاده می‌کند تا فضا را برای ثناگویانش تهییج کنند.

حال آنکه همین افراد در اعتراضات سال‌های اخیر مردم ایران در کسوت لباس شخصی بسیاری از مردم ایران را به قتل رسانده‌اند. [تبار شناسی اعتراضات و قیام‌ها]

البته این تنها خامنه ای نیست که نسبت به خطرهایی که نظام را تهدید می‌کند هشدار می‌دهد.

هشدارها از درون دفتر خامنه ای

یک روز پیش از اینکه خامنه‌ ای مداحان حکومتش را به نزد خویش فرا بخواند معاون سیاسی دفتر عقیدتی – سیاسی وی هشدار داد که گروه‌ های برانداز جنگ ترکیبی پر شدتی را سازمان داده که در راس آنها مجاهدین خلق قرار دارند.

هشدارها به این هم محدود  نمی‌شود اگر روزنامه‌ها و تارنماهای مربوط به حکومت ولایت فقیه را بنگرید شاید روزانه مطالب متنوعی از این سنخ هشدارها را به چشم ببینید.

واقعیت امر این است که حکومت ولایت فقیه به پایان راه خود رسیده است و این را تمامی مهره‌های حکومتی به عینه شهادت می‌دهند و در کمال ناتوانی در برابر آن سعی می‌کنند فقط هشدارهایی را صادر کنند.

به نظر می‌رسد روزهای عمر حکومت ولایت فقیه به شمارش افتاده است.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)