مصطفی حاتمیان خواننده پاپ ایرانی که ۷ سال از دنیای موسیقی دور بود به زودی با آهنگ و نماهنگ جدیدش باز میگردد.

مصطفی حاتمیان

مصطفی حاتمیان زاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۳ در ایران و شهر بندرلنگه است. وی فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و مجموع آثار او شامل بیش از ۳۲ آهنگ شامل ۳ آلبوم، ۱۰ تک آهنگ است.

او از سال ۱۳۸۷ وارد عرصه خوانندگی شد و آلبوم هایی به نام (انتظار، برزخ، تقدیر) و چند تک آهنگ دیگر به همراه ۷ نماهنگ منتشر نمود.

مصطفی حاتمیان

 در سال ۱۳۹۰ با خواندن آهنگ و نماهنگ “تقدیر” به همراه مرجان کندی به شهرت رسید و با توجه به پخش موزیک ویدیو اش از شبکه های ماهواره ای فارسی زبانان ممنوع الفعالیت شد.

 اولین آهنگ منتشر شده او در سال ۱۳۸۷ “پاسور ” و آخرین آهنگ او در سال ۱۳۹۳ “اشتباه از من بود” نام داشت که به همراه سمیرا نقشبندی خوانده شد.

مصطفی حاتمیان

او در میان آثارش به جزء آهنگ های شاد و غمگین آهنگی به زبان محلی بندرعباسی به نام “۱۰ تیر” خواند که بسیار مورد توجه هم زبان هایش قرار گرفت و همینطور در میان آثارش میتوان به آهنگ مذهبی “دشت کربلا” اشاره کرد که در وصف امام حسین خواند که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

مصطفی حاتمیان

 طبق گفته های این خواننده به زودی آهنگ جدیدش منتشر می شود طبق گفته هایش این بار فعالیتش را طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران از سر می گیرد تا بتواند در آینده در کشور خودش کنسرت برگزار نماید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)