کوردستان میدیا: احزاب کُردستانی به منظور تشکیل کنگره ملی کُرد در اقلیم کُردستان نشستی برگزار نمودند و هیأتی از حزب دمکرات کُردستان ایران نیز به سرپرسی دبیر کل این حزب “مصطفی هجری” در این نشست شرکت نمود.

به گزارش وب‌سایت کُردستان‌ میدیا، روز دوشنبه سی و یکم تیرماه سال ١٣٩٢ خورشیدی، نشستی با ابتکار “مسعود بارزانی” رئیس اقلیم کُردستان و با حضور احزاب و سازمان‌های سیاسی هر چهار بخش کُردستان، به منظور بحث و گفتگو پیرامون تشکیل کنگره ملی کُرد و مشخص کردن کمیته برگزارکننده کنگره ملی کُرد، برگزار شد.

رئیس اقلیم کُردستان در ابتدای این نشست سخنانی را ایراد نمود و سپس نمایندگان احزاب هر چهار بخش کُردستان ضمن بااهمیت و ضروری وصف نمودن تشکیل این کنگره، دیدگاه و نظرات خود را در رابطه با شرایط کنونی هر چهار بخش کُردستان مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این نشست تصمیم گرفتە شد که یک هیات ٢١ نفرە برای کمیته برگزار کننده کنگره مشخص شود و همچنین تا یک ماه دیگر کنگره برگزار خواهد شد.

نماینده حزب دمکرات کردستان ایران نیز یکی از اعضای این کمیته می‌باشد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com