به گزارش اقتصاد آنلاین، به دنبال سیر نزولی قیمت طلا و انواع ارزهای پرطرفدار که از روز پنجشنبه گذشته آغاز شد، امروز هم ارزش دلار و سکه در بازار غیررسمی از کاهش قابل توجهی برخوردار شد.

هر دلار آمریکا تا این ساعت از معاملات (۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر) ۳۰۸۰ تومان برای فروش و ۳۰۴۰ تومان برای خرید بر روی تابلوی صرافی های پایتخت قیمت خورده است. این در حالی است که بازار طلا هم امروز بعد از ثبات یک هفته ای قیمت ها کاهش شدید نرخ را تجربه کرده چنانچه هم اکنون قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به کمتر از ۱۰۰ هزار تومان رسیده و ۹۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می شود.
به گزارش اقتصاد آنلاین، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با کاهش ۲۵ هزار تومانی، ۹۹۵ هزار تومان و هر قطعه نیم و ربع سکه نیز به ترتیب ۵۴۰ و ۳۴۰ هزار تومان خرید و فروش می شود. گفتنی است؛ سکه گرمی نیز امروز در بین انواع سکه با نزول ۱۲ هزار تومانی قیمت بیشترین کاهش ارزش را تجربه کرد و ۲۲۵ هزار تومان معامله شد.
آنچه در پی می آید جدول روز قیمت انواع ارز و طلا در روز جاری و مقایسه با روز پنجشنبه و نمودار تغییرات قیمتی طی یک ماه گذشته است؛

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com