چهل و هفتمین تجمع مالباختگان شرکت آذویکو در اعتراض به چشم‌پوشی قوه قضائیه از رسیدگی به شکایات‌شان و پیگرد مدیران کلاهبردار این شرکت

روز سه‌شنبه ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۰، شماری از مالباختگان شرکت آذویکو در اعتراض به پاسخ نگرفتن شکایات‌شان جلو دفتر رئیس قوه قضائیه تجمع کردند.

این چهل و هفتمین تجمع اعتراضی مالباختگان شرکت آذویکو است که برگزار می‌شود.

یکی از مالباختگان نیز به این موضوع اشاره می‌کند. وی در این تجمع می‌گوید: «چهل و هفتمین تجمع مالباختگان شرکت کلاهبردار آذویکو مقابل دفتر ریاست قوه قضائیه.»

معترضان در تجمع اعتراضی امروز خود شعار می‌دادند: «دزد کیه؟ آذویکو، مفسد کیه؟ آذویکو.»

روز سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰، مالباختگان شرکت آذویکو خودرو برای چندمین بار طی سال جاری جلو وزارت صمت تجمع کردند.

معترضان می‌گویند که این شرکت نه حاضر به تحویل خودروها است، نه حاضر به برگرداندن پول متقاضیان می‌باشد.

در تجمع ۲۷ مهر معترضان خطاب به اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه دولت رئیسی شعار می‌دادند: «اژه‌ای! اژه‌ای! دزدی به این بزرگی، چطور هنوز ندیدی؟»

در آن تاریخ آنها خطاب به دزدان و همدستان آنها در حکومت اشعار ایرج میرزا را می‌خواندند.

در تمامی این دوره اعتراضات مالباختگان شرکت آذویکو، مقامات قضائیه همدست با کلاهبرداران این شرکت به‌جای رسیدگی به شکایت آنها ماموران انتظامی را وارد می‌کنند.

یک کلاهبرداری آشکار و چشم‌پوشی قوه قضاییه از رسیدگی به پیگرد کلاهبرداران

شرکت صنعت خودروی آذربایجان (آذویکو) طی۲ سال گذشته اقدام به فروش بیش از ۶۴۰۰ دستگاه خودرو به خریداران کرد. این شرکت خودروهایش را با قیمت قطعی و سررسید تحویل ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۴۰ روزه به مردم فروخت و نیمی از پول خودروها را هم از مردم گرفت. ولی با گذشت نزدیک به ۲ سال، از تحویل خودرو به حواله‌داران خودداری می‌کند. در حالی که از هر یک از حواله‌داران پول‌های کلانی دریافت کرده است. مـالباختگان شـرکت آذویکو در طول سال‌ گذشته بارها برای برگرداندن پول خود و یا دریافت خودرو تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند. اما تاکنون هیچ پاسخی نگرفته‌اند.

آنها روز شنبه ۶ تیرماه سال جاری در یک گردهمایی خطاب به رئیسی می‌گفتند: «رئیسی، ‌رئیسی، دزدی به این بزرگی رو چطور هنوز ندیدی؟»

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)