فیلم تکان دهنده کتک زدن وحشیانه یک دختر جوان تا مرز بی‌هوشی توسط ماموران انتظامی در پارک یادگاران مراغه به بهانه بدحجابی

مشاهده فیلم

در این فیلم صحنه تکان دهنده کتک زدن وحشیانه یک دختر جوان در پارک یادگاران شهر مراغه مشاهده می‌شود. صدای گریه و جیغ‌های دختر توجه کسانی که در پارک حضور دارند را جلب کرده است. کتک زدن این دختر جوان که همراه دوستان خود در پارک قدم می‌زده آنقدر شدید است که وی با حالت نیمه بیهوش بر روی زمین افتاده است. دوستان این دختر نیز که قصد کمک به وی دارند توسط پلیس مورد تهدید قرار گرفته و به زور آنها را از محل دور می‌کنند.

مأموران نیروی انتظامی شهرستان مراغه، طی گشت‌ روزانه، اقدام به سرکوب زنان این شهر  می‌کنند. آنان، به بهانه بد‌حجابی، به آزار و اذیت زنان می‌کنند. در این ویدئو صحنه ای نشان داده می‌شود که مأموران با حضور در پارک یادگاران مراغه، با ضرب و شتم و توهین به زنان و دختران جو رعب و ارعاب را بوجود آورده‌اند.

شهروندان مراغه‌ای از مأموری نام می‌برند که در این اعمال علیه زنان و دختران بیش از بقیه مأموران دست به این اقدام زده است. گفته می‌شود وی مأموری بنام هدایتی می‌باشد که همواره در ضرب و شتم و توهین به زنان و دختران شهر پیش‌قدم است. این مأمور همواره به بهانه بدحجابی دختران و زنان شهر را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)