شباهت ها:

۲. تخصص هر دو، استخراج قوانین تخلی از قران است!

۳. هر دو آخوند هستند، و مدرک واقعی هر دو نفر، حجت اسلام است، البته اگر در همین هم تقلب نکرده باشند!

۴. هر دو نفر در بر سر کار آوردن این رژیم و بدبخت کردن مردم ایران، نقش عمده ای داشته اند!

۵. از آنجایی که هر دو نفر به حقوق زنان خیلی اهمیت می دهند، همسران هر دو نفر، به مانند گونی سیب زمینی هستند(!) و هیچ عکس و یا خبری از آنها وجود ندارد!

۶. هر دو برای تحصیل (!) به خارج از کشور رفته اند! روحانی به انگلیس و خامنه ای به روسیه! هر دو نفر کشوری را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اند که سابقه استعماری و خیانت به مردم ایران را دارد!

۷. هر دو مدرک جعل کرده اند، یکی مدرک دکتری و دیگری مدرک آیت الله بودن را!

۸. برای اینکه خامنه ای رهبر شود، شورای نگهبان انتخابات مجلس خبرگان را انگولک می کند و نامزدهای آنجا را حذف می کند، برای انتخاب شدن روحانی به سمت ریاست جمهوری نیز، باز شورای نگهبان است که نامزدهای رقیب را حذف می کند…! یعنی هر دو نفر با انگولک کردن رای گیری و تقلب به سمت خود دست یافته اند!

۹. مواضع مشابه: بعد از تقلب احمدی نژاد در سال ۸۸، خامنه ای مردم را تهدید به حمام خون کرد، حسن روحانی نیز گفت که مردم ایران به رهبری، پایبند هستند.

تفاوت ها:

۱۱. هنگام خروج مقام معظم رهبری از مقعد مادر خود، ببخشید، از واژن مادرش، ایشان سخنرانی مبسوطی کرده اند و گویا یا علی گفته اند!! در حالی که دکتر آیت الله روحانی یا علی نگفته است!

۱۲. در ماجرای کوی دانشگاه سال ۷۸، خامنه ای مثل گربه ای ملوس در تلویزوین گریه کرد، اما روحانی گفت این اوباش (منظور دانشجویان است)، باید اعدام شوند…!

۱۳. هر دو حجت اسلام هستند، خامنه ای یک شبه آیت الله شده و آن مدرک را جعل کرده، اما روحانی به جای مدرک آیت الله بودن، مدرک دکتری جعل کرده است…!!

۱۴. عکس خامنه ای را فقط بسیجی ها و ساندیس خور ها در ماه می بینند، اما عکس روحانی را بنفش الله (!) و اسهال طلب ها در ماه ملاحظه می فرمایند.

۱۵. امام خامنه ای را «فخرالعرفا» می دانند، اما دکتر روحانی «فخرالدکترا» است!!

۱۶. امام خامنه ای علاوه بر مدرک حوزی، سعی در جعل عنوان شاعری و هنرمندی نیز کرده، و خود را شاعر می داند! البته همانقدری که آفتابه مسجد امام از کنترل اف چهارده اطلاع دارد، امام خامنه ای نیز از شعر و هنر سر در می آورد…!! به هر روی، دکتر روحانی، هنوز وارد عرصه هنر نشده و شروع به تخلی در این عرصه نکرده است!!

۱۷. خامنه ای قبلا نوچه رفسنجانی بوده و اکنون برای خودش مستقل شده و دیگر رفسنجانی را آدم حساب نمی کند، اما روحانی همچنان نوچه رفسنجانی است…!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com