هپلی سرگردان و حیران شده  و امیدواره دوستان همتی کنند و او را از سرگردانی دربیارند.

آقا مملکت  پرشده ازاسرار. هرمسئولی یک صندوق که هیچی یک گاوصندوق اسرار دارد و اصلا هم کسی نمی تواند طرفش برود. اصلا من معتقدم پژوهشگران و کاشفان هرکاری دارند بگذارند کنار و به کشف اسرار ج.ا بپردازند .  آقا در کشور گل و بلبل سه میلیون تن فولاد گم شده ! حال انیشتن را بیارید ببینه که این سه میلیوتن فولاد را یارو کجاش قایم کرده . تا حرف بزنی می گویند از همون بپرس که دکل نفت را دزدیده .

 از این عجایب در این کشور زیاده و تازه چیزهایی هم هست که مسئولان نمی توانند بگویند چون غوغا می شود و سنگ روی سنگ بند نمی شود. هر مسئولی را دست می گذاری  سینه اش مالامال  اسرار است ولی نمی تواند آن را فاش کند.

انصاف هم چیز خوبی است ؛ کسی هم به داد این دلسوختگان شریعت و اسلامی نمی رسد و فریادرسی هم نیست . از که بنالیم و به کجا پناه ببریم . آخر چقدر باید به این وفاداران نظام و شریعت اسلام فشار بیاید که ناچار بشوند اعتراف کنند که در سینه شان رازهایی نهفته است و البته باز هم همان شرم و حیای اسلامی مانع می شود که این اسرار را فاش کنند و مجبورند آن را با خود به گور  ببرند ولی ابروی اسلام و مسلمین و نظام مقدس را حفط کنند .

هپلی فقط به دو سه  مورد اشاره می کند که الحمدالله مثال ها کم نیست بلکه آنقدر زیاد است که مثنوی صدمن می شود.

 صادق لاریجانی معرف حضور است .زبانم لال من جسارتی به محضر این  قاضی القضات عظیم الشان نمی کنم بلکه این محمد یزدی عضو شورای نگهبان و رئیس پیشین قوه قضائیه  بود که صدایش درآمد و اعتراض کرد که  «به اسم مدرسه علمیه چرا  کاخ ساختی! مگر ارث پدرت بود؛ از کجا آوردی ساختی؟»

البته ایت الله محمد یزدی کاررا  فقط به این کاخ منحصر کردند و مشفقانه از سایر مسایل گذر کرد چون بعد معلوم شد حضرت آیت الله  صادق لاریجانی، رئیس قوه ی قضائیه ی رژیم جمهوری اسلامی، سال هاست ماهیانه ۲۰ میلیارد تومان از دارایی های عمومی کشور را، از راه حساب های بانکی شخصی خود، دریافت و تصاحب می کند!

پس حالا معلوم شده که این وثیقه گرفتن ها بی سبب نیست و بیخود نیست که اکثر مردم ایران به قید وثیقه آزادند . چون گرفتن وثیقه  برای آیات عظام نان و آبدار است چراکه حضرت قاضی القضات از سال ها پیش درآمدهای عمومی  قوه قضاییه مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان را به ۶۳ حساب بانکی شخصی خود ریخته و بهره ی بانکی آ ن را، که ماهانه به ۲۰ میلیارد تومان می رسد نوشجان کرده است .

دل آدم وفتی کباب می شود که  موقع برکناری از ریاست قوه قضاییه با لحن معصومانه ای  می گوید : «من سینه ام مخزن اسرار اتهامات مجموعه‌ای از معاونان، قائم مقامان و آقازاده‌های مسئولان و شخصیت‌هاست » یعنی ایشان همکارهایی دارند که اگر اصرار کنید خدای ناکرده اسامی شان فاش خواهد شد. بیچاره قاضی چه زجری کشیده که این دزدی های آقا و آقازاده ها را دیده و دندان روی جگر گذاشته و شرم و حیا به خرج داده است.

شوخی نیست قاضی القضات مملکت است ولی اسامی دزدان را نمی تواند ببرد ؛ از همینجا به اوضاع خطیر ام القرا پی ببرید.

از قاضی القضات بگذریم به  محمد هاشمی فرزند شهید مغروق رفسنجانی بپردازیم که هشدار می دهد که اینقدر پاگیر رئیس جمهور سابق روحانی نشوید که « اگر روحانی بخواهد دفاع کند شاید مسائلی را بگوید که طرح آن به صلاح کشور نباشد.»

بفرمایید اون از قاضی این از رئیس جمهور! پرسشی که برای هپلی مطرح است این بالا بالاها که این جور بخوربخور است آن پایین پایین ها حتما خرس را با پوست می خورند؟

خوب  ببینید حسن روحانی رئیس جمهور منتخب اصلاح طلبان کنار رفته ولی آنقدر خرابکاری کرده که  صحبت از محاکمه اوست و اینجاست که فاضل میبدی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم  پا به میدان می گذارد و هشدار می دهدکه اگر  بنا به محاکمه حسن روحانی باشد، پای خیلی‌ها وسط می‌آید. باز تاکید بر اینکه ایشان یک  صندوقچه اسرار دارند که باز نشده و وقتی می گوید پای دیگران هم در میان است یعنی صندوقی از صندوق های اسرار دیگر  .

اصلا از امور سیاسی می گذریم و کنارش می گذاریم .

آهای مسلمانان ! مگر نه اینکه  حکم شرع اسلام بر اعدام کسی است که لواط کرده ؟ من طرفدار اعدام نیستم ولی  در رساله های آیت الله های بزرگوار سه متر ریش و سه من عمامه  مکرر آمده که کشتن و سنگسار کردن کسی که لواط کند جایز ولازم است ؟

 انقدر این گناه عظیم است که  صریحا تاکید شده  گناهکاررا از بلندی  پرت کنند به گونه‌ای که استخوان‌هایش بشکند و حتا سوزاندن او در آتش از اختیاراتی است که دین اسلام برای مجازات عمل لواط در نظر گرفته است؟

پس چطور می شود که سعید توسی قاری و مدرس قران به بهانه اینکه می خواهد بچه های بیگناه را هدایت کند و کتاب خدا را یادشان بدهد به آنها تجاوز می کند و مجازات نمی شود؟

سعید توسی خودش هم دستخط داده  و هم توبه نامه دارد و نیازمند شهادت هم نیست ولی با کمال تعجب مشمول رحمت رهبری می شود؟

تازه این که چیزی نیست حضرت آیت الله مکارم شیرازی که از مراجع بزرگوار تقلید شیعیان هستند و فتواهای شکرشکن ایشان شهره ی عام است  فتوا می دهد که نقل اتهامات سعید طوسی «گناه» است!!؟یعنی بدین ترتیب همه روزنامه ها و رادیو و تلویزیون های ایران و جهان که این خبر را نقل کردند مرتکب گناه کبیره شده اند بجز سعید توسی .

 خدا را شکر هپلی تازه فهمید که خود لواط گناهی ندارد و شرعا مانعی ندارد بلکه نقل خبر آن گناه دارد.

 سرانجان وقتی  عرصه به قاری لواط گر تنگ  می شود تهدید می کند که نگذارید من نام عده ای را ببرم که این کاره بوده اند . عجبا !

پس در این مورد هم سعیدتوسی همکارانی دارد؟ پس این همکاری ها در جمهوری اسلامی فقط در زمینه اختلاس و مال مردم خوری نیست و همه جانبه است . بی جهت نبود که یکهو یک عده از مسلمین غیور! با شعار « سعید توسی بهانه است اصل نظام نشانه است » به میدان آمدند و غیرتمندانه نشان دادند که او تنها نیست و هرگز نمی گذارند چنین لکه هایی به دامن رژیم اسلامی بچسبد.

حتما خواننده های محترم بیشتر از من مطلعند که چند نفر دیگر از اختلاسگران و فاسدان و مال مردم خوران همچون بابک زنجانی همین مضمون سخنان سعید توسی و لاریجانی را تکرار کرده اند که سینه اشان مخزن اسرار است و حرمت رفقا و همکاران  خودشان را نگهداشته اند .

خلاصه دردسرتان ندهم ، بر هپلی معلوم شد ظاهراً در جمهوری اسلامی فقط مجرمانی را مجازات می کنند که شریک جرم ندارند. خود جرم مهم نیست، مهم تعداد شرکاست، وقتی زیاد باشید سرشکن می شود و سهم هر کس می رسد به هیچ. اگر می بینید نظامشان هنوز بر جاست برای این است که ماشالله همه شریک جرم همدیگرند. همینطوری همدیگر را نگه داشته اند که یکهو ساقط نشوند. بیخود نیست که از قدیم گفته اند که رمز پیروزی اتحاد است.

پنج شنبه – ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

۲۰۲۱-۰۹-۰۹

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)