با سلام‌و درود فراوان خدمت همکارن عزیز هفت تپه

امروز باز حماسه ی دیگر آفریدید

خیل کارگران هفت تپه با توجه به اینکه دست نشاندگان اسدبیگی ها هنوز در شرکت حضور دارند و از کارگران و مدیران دلسوز در حال انتقام گیری هستند و با ایجاد بی نظمی و تصمیمات غلط و مغرضانه دارند به هفت تپه خسارت وارد می کنند، کارگران امروز با خردجمعی تصمیم گرفتند درب دپارتمان مدیریت شرکت هفت تپه را بصورت موقت پلمپ کنند و هیچ احد ناسی این حق را ندارد که نامه ای با مهر شرکت، چه خرید و فروش، دستوری و یا موارد دیگر را صادر کند.

تا زمانی که مدیریت جدید مشخص نگردد هیچ مکاتبه ای قابل قبول کارگران نمی باشد و هر کس از تصمیم کارگران که موجب پلمپ دپارتمان شرکت شده تخطی کند با کارگران روبرو خواهد شد و عواقب آن بعهده ی آن شخص می باشد.

کارگران هفت تپه در نظر دارند فردا درب مدیریت کشاورزی و امور اداری را پلمپ کنند لطفا در این مورد نظر خود را به کانال ارسال کنید

پیام همکار

********************

 اعتراض مجدد کارگران هفت تپه و بیرون کردن مدیران

▪️روز دوشنبه ۱۵ شهریور جمعی از کارگران شرکت هفت تپه در اعتراض به عدم تعیین تکلیف مالکیت و مدیریت شرکت و عزل و نصب‌هایی که توسط مدیران اسدبیگی صورت میگیرد دست به اعتراض زده و در محوطه‌ی شرکت تجمع و راهپیمایی کردند.

▪️کارگران معترض همچنین مدیران شرکت را از دپارتمان مدیریت بیرون کرده و درب دپارتمان مدیریت را بستند.
▪️کارگران هفت تپه هنوز ۲ ماه حقوق معوقه دارند و خواهان تحقق تمامی مطالبات خود هستند.

**********************

کارگران هفت‌تپه در به روی مدیران بستند

امروز کارگران معترض هفت‌تپه در تجمع اعتراضی خود با حضور مقابل مهمانسرا که محل اسکان مدیران هفت‌تپه است، در مهمانسرا را قفل کردند و اعلام کردند مدیران سابق هفت‌تپه حق ورود به شرکت را ندارند.
پس از انجام گرفتن این اقدام مستقیم, آقای یوسف بهمنی از فعالین کارگری هفت‌تپه سخنانی را در این مورد بیان نمود.

#هفت‌تپه_دانشگاه_مقاومت
#هفت‌تپه

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)