موج ششم برای «کشور و نظام» خطرناک است!

وزارت بهداشت حکومت ایران روز سه‌شنبه ۲ شهریور اعلام کرد که تعداد کشته های کرونا در کشور ۱۰۳ هزار و ۳۵۷ نفر می‌باشد اما روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران اعلام کرده است که آمار رسمی کشته های کرونا هفت برابر آمار رسمی می‌باشد.

روز سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ وزارت بهداشت حکومت ایران اعلام کرد تعداد کشته های کرونا در یک رکورد شکنی جدید به ۷۰۹ مورد در ۲۴ ساعت و مجموع کشته های کرونا تا کنون به عدد ۱۰۳ هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است. [دوباره خامنه ای در کشتار رکورد زد؛ ۷۰۹ نفر در ۲۴ ساعت]

تعداد کشته های کرونا ۷ برابر آمار رسمی وزارت بهداشت

اما در همین حال روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران طی گفتگویی که با یک استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم  پزشکی تهران داشته اعلام کرد تعداد کشته های کرونا تا کنون ۷ برابر، به عبارتی رقمی بیشتر از ۷۰۰ هزار نفر می‌باشد.

روزنامه جوان که این رقم را به نقل از کوروش هلاکویی نائینی استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد افزود بروز موج ششم کرونا «برای کشور و نظام خطرناک است»!

هلاکویی پیرامون عبور آمار رسمی کشته های کرونا از ۱۰۰ هزار نفر افزود مطابق چیزی که ایرج حریرچی اعلام کرده آمار کشته های کرونا را باید ۲.۵ تا ۳ برابر کرد اما من می‌گویم شما می‌توانید آمار کشته های کرونا را تا هفت برابر کنید!

تعداد کشته های کرونا تا شهریور ۱۳۹۹ برابر با ۳۵۰ هزار بوده!

هلاکویی به روزنامه جوان اعلام داشته که در شهریور سال ۱۳۹۹ ما برآورد ۳۵۰ هزار مرگ را داشتیم.

هلاکویی ضمن اشاره به تحقیقاتشان در مورد کشته های کرونا اعلام کرد طبق آمارهایی که از ابتدای شروع کرونا از مناطق مختلف کشور دریافت کردم متوجه شدم که در برخی از مناطق  می‌توانیم آمار رسمی را تا هفت برابر کنیم تا به آمار واقعی برسیم و در شهریور ماه سال ۱۳۹۹ ما برآورد ۳۵۰ هزار مرگ را داشتیم.

مهندسی تعداد کشته های کرونا توسط وزارت بهداشت حکومت ایران

هلاکویی با اشاره به مهندسی تعداد کشته های کرونا اعلام کرد در وزارت بهداشت داده‌ها را به گونه‌ای مهندسی می‌کنند که اگر شما از من سندی بخواهید سندی ندارم چرا که به داده‌ها دسترسی ندارم و داده‌ها در اختیار نیست.

محدودیت‌های اعمال شده نمادین بوده است!

هلاکویی پیرامون راهکارهای مبارزه با ویروس کرونا گفت: «سه استراتژی برای کنترل کرونا وجود دارد یکی ایمنی گروهی، استراتژی دیگر ایمنی گروهی با محدودیت‌های خاص و سومی لاک‌داون (قرنطینه)».

هلاکویی افزود ما در کشورمان استراتژی ایمنی گروهی را داشته‌ایم و محدودیت‌هایی هم که تا کنون اعمال شده نمادین بوده است.

هلاکویی افزود «مقامات حکومت ایران همین سیاست ایمنی گروهی را ادامه دادند و تصور کردند که می‌توانند در بیمارستان‌ها مرگ‌ها را جمع کنند اما به این توجه نکردند که هر پیکی قوی‌تر از پیک قبلی اتفاق می‌افتد».

عده‌ای از شیوع کرونا سود می‌برند!

هلاکویی با اشاره به این که مدیریتی برای ویروس کرونا در ایران وجود ندارد ادامه داد هیچ جای دنیا ویروس به این آزادی انتشار پیدا نکرده و نمی‌کند در واقع ما دست ویروس را باز گذاشتیم و عده‌ای از آن سود می‌برند و برایشان مهم نیست که مردم هزار هزار تا فوت می‌کنند.

وی افزود در داخل کشور برای حفظ منافع برخی افراد ویروس را رها کرده‌اند!… بازار سیاهی در حوزه دارو ایجاد شده است ببینید چه سودهای کلانی در آن وجود دارد!… این بیماری منافع بسیاری را تامین می‌کند و همین تعارض منافع‌ها هم مانع برنامه‌ریزی برای مهار کرونا شده است.

هشدار نسبت به کشته های کرونا در موج ششم

هلاکویی با دادن هشدار نسبت به موج ششم کرونا و افزایش تعداد کشته های کرونا به میزان خیلی بیشتر افزود «اگر مداخلات لازم را انجام ندهیم پیک ششم قوی‌تر از این اتفاق خواهد افتاد و مرگ‌های بیشتری خواهیم داشت».

هلاکویی افزود باید لاک داون به شیوه حکومت نظامی انجام شود و مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا که به دلیل ضعف مدیریت خود، چرخش ویروس را به حساب گونه‌های جدید ویروس دلتا یا هندی یا انگلیسی می‌گذارند باید محاکمه شوند.

پیامدهای امنیتی کشته های کرونا برای حکومت ایران

هلاکویی در گفتگو با روزنامه جوان نسبت به پیامدهای امنیتی شیوع پیک ششم کرونا برای حکومت ایران هشدار داد و اعلام کرد باید بدانیم کشور در خطر است و اگر کار به جایی برسد که بیمارستان‌ها نتوانند جوابگو باشند و مردم اعتمادشان را از دست بدهند سرمایه اجتماعی نظام از دست می‌رود.

اذعان به یک فقره دروغ‌گویی دیگر در مورد کشته های کرونا

روزنامه جوان از جناح خامنه‌ای همچنین به یک فقره دیگر از دروغ‌گویی‌های حکومت ایران در مورد آمار کشته های کرونا پرداخت و با اشاره به اظهارات علیرضا زالی؛ فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران نوشت که وی نیز اعلام کرده بود که ما به سازمان بهداشت جهانی آمار دروغ داده‌ایم!

نعل وارنه زدن‌ها در مورد کشته های کرونا

اظهارات هلاکویی و روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران البته از نظر تعداد کشته های کرونا قابل توجه و نشان دهنده ابعاد جنایتی است که حکومت ولایت فقیه در حق مردم ایران روا داشته است.

اما روزنامه جوان و هلاکویی هیچ اشاره‌ای به ممنوعیت واردات واکسن توسط فرمان مستقیم خامنه‌ای و یا اینکه خامنه‌ای در ابتدای شیوع کرونا مدعی شد که این موضوع را «زیاد هم نباید بزرگش کرد» و یا آن را «نعمت» خواند نمی‌کنند.

به عبارت دیگر هلاکویی و روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران که از پیامدهای تعداد کشته های کرونایی در هراس هستند و حال که دولت رئیسی از جناح خامنه‌ای سکان اداره امور کشور را به دست گرفته است می‌کوشند تا خطر اصلی یعنی خطر شورش جامعه ایران علیه حکومت ولایت فقیه به خاطر بی‌کفایتی و جنایت در موضوع شیوع کرونا و عدم مقابله جدی با آن را یادآور شده و آن خطر را از سر حکومت ایران رفع کنند.

امری که به نظر می‌رسد دیگر برای آن دیر شده باشد. این روزها زمزمه‌ها مبنی بر اینکه عامل اصلی شیوع کرونا و تعداد انبوه کشته های کرونا در کشور شخص علی خامنه‌ای است هر روز از گوشه و کنار کشور بیشتر و بیشتر شنیده می‌شود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)