رهسا نیوز: سیدمصطفی تاجزاده با تبریک پیروزی روحانی در انتخابات گفته است که این که منت می گذارند که آقای روحانی با شمارش این ۲۶۰ هزار رأی بالای ۵۰% نصاب آورد و رئیس جمهور شد در حالی است که خودشان خوب می دانند انتخابات اگر…

رهسا نیوز: سیدمصطفی تاجزاده با تبریک پیروزی روحانی در انتخابات گفته است که این که منت می گذارند که آقای روحانی با شمارش این ۲۶۰ هزار رأی بالای ۵۰% نصاب آورد و رئیس جمهور شد در حالی است که خودشان خوب می دانند انتخابات اگر به دور دوم می کشید، ۱۳% رأی نداده ها هم به ایشان رأی می دادند و بخشی از آرای آقای قالیباف و رضایی هم به رأی ایشان اضافه می شد و با رأی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون رئیس جمهور می شد.

به نوشته صفحه فخرالسادات محتشمی پور، همسر این زندانی سیاسی وی در خصوص انتخابات گفته است: تجربه من این است که اگر می خواهید ببینید در هر انتخاباتی کدام جناح پیروز شده باید به چهره مردم نگاه کنید اگر شاد بودند و لبخند بر لب داشتند بدانید نامزد مدافع حقوق شهروندی رأی آورده که اهل تفاهم و گفتگو در داخل و خارج است و اگر قبل و بعد انتخابات فرقی نکرد،
بدانید اصولگراها پیروز شده اند. و اینک باید از شادی ملت شاد بود.

متن کامل نوشته فخری محتشمی پور به شرح زیر است:

سلامی سبز و گرم تقدیم دوستان نمودند همسرجان!

همسرجان برای اقتدارگراها دلسوزی می کرد که نخواستند هاشمی را برای ۴ سال تحمل کنند و حالا مجبورند روحانی را برای ۸ سال تحمل کنند! او هم چنین به ملت که از یک انتخابات مهندسی شده حماسه ملی آفریدند دست مریزاد گفت.

از دیگر فرمایشات همسرجان این بود که:
– این که چون مردم حضور یافتند(یعنی به صرف حضور بدون توجه به نحوه انتخابات) دنیا در برابر آنان سر تعظیم فرود آورد برداشت کاملی نیست چرا که یک سال و نیم پیش انتخابات مجلس برگزار شد و به قول حضرات بیشتر از دوره های قبلی رای داده شد اما سخت ترین تحریم ها از فردای انتخابات مجلس بر ما تحمیل شد!

– پرس تی وی در تمام برنامه های انتخاباتی اش تا شب جمعه برای چهار کاندیدای اصولگرا زیرنویس اصولگرا می داد و این گونه معرفی شان می کرد و برای آقای عارف و روحانی و غرضی زیر نویس اصلاح طلب(رفرمیست) می زد و حالا مانده اند که چگونه بگویند کاندیدای اصلاح طلب پیروز اصول گراست:) پنج شنبه هم این شبکه اعلام کرد که انتخابات به مرحله دوم می کشد.

– این که منت می گذارند که آقای روحانی با شمارش این ۲۶۰ هزار رأی بالای ۵۰% نصاب آورد و رئیس جمهور شد در حالی است که خودشان خوب می دانند انتخابات اگر به دور دوم می کشید، ۱۳% رأی نداده ها هم به ایشان رأی می دادند و بخشی از آرای آقای قالیباف و رضایی هم به رأی ایشان اضافه می شد و با رأی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون رئیس جمهور می شد.

– تجربه من این است که اگر می خواهید ببینید در هر انتخاباتی کدام جناح پیروز شده باید به چهره مردم نگاه کنید اگر شاد بودند و لبخند بر لب داشتند بدانید نامزد مدافع حقوق شهروندی رأی آورده که اهل تفاهم و گفتگو در داخل و خارج است و اگر قبل و بعد انتخابات فرقی نکرد،
بدانید اصولگراها پیروز شده اند. و اینک باید از شادی ملت شاد بود.

هیچ وقتی برای ما نماند که از سلامت جان عزیزشان بپرسم روزه داری ادامه دارد و استقامت و پایداری و روحیه عالی نتیجه آن است خدایش نگهدار باد، ارمغان هفته شان برای من هم باشد برای بعد:)

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com