آژانس کُردپا: یک کاسبکار ٢٢ ساله‌ی کُرد ساکن منطقه‌ی “کانی میران” از توابع مریوان با شلیک مستقیم نیروهای انتظامی حکومت اسلامی ایران زخمی شد.

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، عصر روز پنج‌شنبه سی‌ام خردادماه یک کاسبکار کُرد به نام ” مریوان کامران” در مرز باشماخ و در خودروی خویش هدف شلیک نیروهای انتظامی حکومت اسلامی ایران قرار گرفته و به شدت زخمی می‌شود.

این کاسبکار کُرد سپس به بیمارستان “بوعلی” در شهرستان مریوان منتقل می‌شود و پزشکان حال عمومی وی را نگران کننده اعلام کرده‌اند.

همچنین روز سه‌شنبه بیست و هشتم خردادماه نیروهای انتظامی حکومت اسلامی ایران در منطقه‌ی سردشت خودروهای دو کاسبکار کُرد را هدف شلیک گلوله قرار داده که در نهایت یکی از آن‌ها به نام “پیمان” ساکن روستای “زوران” کشته و دو نفر دیگر به نام‌های “جلال و عثمان” به شدت زخمی شدند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com