محسن رضایی در آخرین روز تبلیغات ریاست جمهوری در تبریز مورد غضب جوانان آذربایجان قرار گرفت. این سردار سپاه پاسداران که عصردیروز چهارشنبه ۲۲ خرداد قرار بود در سالن ستارخان تبریز (در محله قیرخ متیر) به سخنرانی تبلیغاتی بپردازد، به هنگام ورود به سالن با فریاد اعتراض جوانان حاضر در سالن روبرو شد. هنگامی که وی قصد حضور در جایگاه ویژه را داشت یکی از حضار بطری آب معدنی (پر از آب) را به سمت وی پرتاب کرد که این بطری به سر وی برخورد نمود ولی آسیبی به وی نرسید. سپس شعارهای یاشاسین آذربایجان، آذربایجان واراولسون ایستمین کور اولسون و… جو سالن را به فضایی  ملتهب و متشنج تبدیل نمود.

پس از آرامش نسبی که بر سالن حاکم شد، این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی که قصد داشت با جملات و عباراتی عوام فریبانه همچون آذربایجان سر ایران است به سخنرانی بپردازد، بار دیگر با اعتراضات شدید حضار روبرو گشت. این درحالی بود که نیروهای بسیج و سپاه، با حضور در بین جوانان معترض، با تهدید و یا چاپلوسی قصد آرام نمودن فضا را داشتند.

 وی که فقط توانسته بود چند دقیقه به سخنرانی خود ادامه بدهد، به تمجید از شهید باکری پرداخت. در این حین یکی از حضار یک بطری آب معدنی دیگر را نیز به سمت وی پرتاب نمود که این بطری مستقیما به صورت وی برخورد کرد و سخنرانی وی قطع گردید. با متشنج شدن جو سالن، سخنان وی ناتمام ماند و محسن رضایی مجبور به ترک سالن “ستارخان” گردید.

گفتنی است محسن رضایی و سایت ” تابناک” که منتسب به اوست بارها با الفاظ و مقالات ناخوشایند به توهین و تحقیر  آذربایجان پرداخته بودند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com