✍️در اخبار روزهای گذشته خبری توجه همگان را جلب کرد، #اسدالله_اسدی دیپلمات و کاردار سفارت ایران در اتریش به جرم همکاری و شرکت در عملیات تروریستی و کشتار مخالفین حکومت ایران در دادگاهی در کشور بلژیک به ۲۰ سال حبس محکوم شد. سابقه شرکت و دخالت حکومت ایران در عملیات تروریستی از ابتدای تاسیس این رژیم وجود داشته و ادامه هم دارد. اما هدف من در اینجا یادآوری این نکته است که این دیپلمات که بیش از این نیز در عملیاتی مشابه شرکت داشته و با جلب اعتماد روئسایش به این ماموریت اعزام شده بود ، منتخب #جواد_ظریف وزیر امور خارجه و مورد تایید #حسن_روحانی رئیس جمهور بوده .

امیر کبیر ثانی !
به خاطر داشته باشیم برخی عجولانه و بدون شناخت قبلی و کامل از جواد ظریف ، او را امیرکبیر ایران می نامیدند و برخی دیگر از جمله #صادق_زیبا_کلام استاد علوم سیاسی، او را لایق جایزه صلح نوبل دانسته و در این ارتباط نامه ای هم به سفیر دولت سوئد در ایران نوشته بود که البته فراموش کرده بود که این جایزه در کشور نروژ اهدا می شود.
همچنین به خاطر داشته باشیم در سال ۱۳۹۲ عده ای با ترفند انتخاب «بد »برای جلوگیری از آمدن “بدتر” مردم به پای صندوق رای کشاندند تا مبادا #ابراهیم_رئیسی انتخاب شود و حتی #محمد_خاتمی پدر معنوی اصلاح طلبان با جمله “تکرار می کنم” بلندگوی تبلیغاتی شرکت در انتخابات شد.
اندکی بعد ابراهیم رئیسی که نقش خود را در تئاتر انتخابات به خوبی ایفا کرده و حتی از وجود #تتلو نیز یاری گرفته بود ، پاداش خود را دریافت و به عنوان رئیس قوه قضائیه منصوب شد.

نکته دردناک تر آنکه عده ای که حاضر به عبرت گرفتن نیستند، با تکرار اشتباهات همیشگی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ علیرغم عملکرد ضعیف حسن روحانی ، مجددا مردم را تشویق کرده که به پای صندوق رای بروند مبادا گزینه “بدتر” یعنی #قالیباف به قدرت برسد و این بار محمد خاتمی پرچم دار اصلاح طلبان ، پنهان از چشمان کنجکاو مردم در فیروزکوه رای خود را به صندوق انداخت و به وظیفه میهنی خود !!عمل کرد . غافل از آنکه رسانه های حکومتی که نیاز داشتند این صحنه را ثبت و به اطلاع مردم ایران برسانند ، این عکس را همچون چماقی بر سر طرفداران خوش خیال اصلاحات کوبیدند.

غرض ازیاد آوری نکات بالا ، بیان مطالب زیر است:
۱- اسدی و اسدی ها بدون اجازه و موافقت مقامات بالاتر دست به جنایاتی نمی زنند. بنابراین در هر خطایی که رخ دهد مسئولین بالاتر از جمله وزیر مربوطه و رئیس جمهور و از همه مهمتر رهبر مسئول هستند.
۲. چند ماه دیگر و در بهار ۱۴۰۰ انتخابات و یا به عبارت بهتر تئاتر انتخابات برگزار خواهد شد. یادآوری نکات فوق بدین امید است که این بار با تکرار انتخاب بد برای جلوگیری از آمدن فردی نظامی ، مردم به پای صندوق رای کشیده نشوند. در مواردی که گفتم گزینه «بدتر » در مقامی بالاتر در مسند قدرت نشست و حکومت ژست «مقبولیت » گرفت و آن را رأی به نظام به حساب آورد
مبلغین همیشگی انتخابات از جمله اصلاح طلبان یکبار برای همیشه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را به دقت مطالعه کنند با امید آنکه بالاخره دریابند که با قانون اساسی امکان هر نوع “اصلاحات” غیرممکن است و شاید پی نبردن به این نکته بدیهی و اصرار بر تکرار اشتباهات گذشته است که عده ای آنها را نه اصلاح طلب بلکه “استمرار طلب” می نامند.

۳- سخن پایانی آنکه ایران وطن همه ماست؛ مسلمان و بهائی ، شیعه و سنی ، فارس و کرد وبلوچ وعرب و آذری ولری ، همه وهمه مالکین این سر زمینم . آبادی و آزادی وطن ، تکلیفی است بر عهده تک تک ما و هرچه دیرتر صورت پذیرد، هزینه بیشتری بر همگان تحمیل خواهد شد.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)