همانطور که در گزارش صبح امروز اسامی بیماران مبتلا به کرونا را اعلام کردم امروز اطلاعات و عکس هایی بدستم رسید که صحت اخبار اسامی دیروز مبتلایان به کرنا و در گذشت آنها را را تأیید می کرد.

پنهان کاری شک برانگیز رجوی نشانه های هراس او انتشار و انعکاس اخبار مرگ و میر و آگاه شدن خانوادهای اعضا در خارج از کشور، و سرازیر شدن آنها به آلبانی جهت دیدار با بستگان خود که در حصار تشکیلات مجاهدین خلق در اشرف ۳ بسر می برند.

بدنبال گزارش صبح امروز با عنوان « مرگ ومیر مجاهدین خلق در اشرف ۳ براثر کرونا و پنهانکاری مریم رجوی» باز هم اسامی پنج تن دیگر از اعضای مجاهدین خلق که در مدت اخیر در آلبانی بر اثر بیماری و به احتمال بسیار قوی موج بیماری « کرونا» در گذشتند و اغلب آنان از فرماندهان لایه های میانی تشکیلات مجاهدین خلف هستند بدین شرح است:

۱- حسن زارعی ۲- مهدی حاج حسینی ۳- حسن صلاح اندیش ۴- غلامرضا پور هاشم ۵- شهاب( نام مستعار- مسئول ترابری)

شمّه ای از رهبری عقیدتی، کپی برابر اصل ولایت فقاهتی

رهبران مجاهدین خلق به درستی مدعی آمار دروغ و لاپوشانی و کاهش آمارمبتلایان به کرونا و عدم شفافیّت در رژیم جمهوری اسلامی هستند،‌ اما در این زمینه خود فراتر از رژیم تا دیروز اساساً با ترفند و لاپوشانی درگذشت اعضای مجاهدین خلق براثر بیماری کرونا را پنهان نگاه داشته بودند، این همان تذکار و دوسوی یک همسویی ها است. همانطور که رهبری عقیدتی، کپی برابر اصل ولایت فقاهتی است.

چُنین بود که حافظ به سخن در می آید:

واعظان کاین جلوه درمحراب و منبر می‌کنند        چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس               توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند

پیش از این نیز در گزارش مفصل صبح امروز خبر درگذشت سه تن از اعضا بر اثر بیماری کرونا را داده بودم: ۱ـ حمید اسدیان( کاظم مصطفوی) ۲- جلیل فرقانی ۳- روح الله راموز. همراه با لیست و عکسهای ۹ تن اعضای مجاهدین خلق که در ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ درگذشتند.

 

سکوت و لاپوشانی بی سابقه در مرگ اعضا

بطور مشخص در سه دهه اخیر مجاهدین خلق درگذشت اعضا بر اثر مرگ طبیعی و یا بیماری و … را، درنشریات متنوع و سایت ها اصلی و جانبی انتشار می دادند. اما درچند مدت اخیر رهبران مجاهدین خلق تمام حیله و ترفند خود را بکار گرفته تا مانع انتشار و بل مهمتر از آن انعکاس اخبار مرگ و میر را مانع شوند. همین موضوع شک برانگیز با عث درز اخبار و اطلاعات گشت زیرا تعداد اعضایی که درگذشتند از روال عادی خارج شده و نشانه های انتشار بیماری کرونا در اشرف ۳ در آلبانی پدیدار شد.

از تعداد این هشت تن اعضایی که در گذشتند تنها حمید اسدیان در سایت های مجاهدین خلق به آن پرداخته و تسلیت و …ارسال می شود و … و این بسا تأسف انگیز است که بین انسانها تا بدین حد تفاوت قائل گشت. علت پرداختن رهبران مجاهدین به حمید اسدیان در سایت ها  و برنامه تلویزیونی چیست؟

اهداف و شیوه های پنهانکاری و لاپوشانی

– هیچیک از اعضایی که بر اثر بیماری کرونا درگذشتند بطور همزمان در سایت اصلی مجاهدین خلق و سایت های جانبی انعکاس نیافت.

– بیشتر افرادی که درگذشتند در حد یک خبر کوتاه ازسیمای آزادی در پخش مستقیم انعکاس داده شد که اساساً حتی میان هواداران محدود مجاهدین نیز بیننده ای ندارد و بیش از یکبار نیز پخش نمیشود.

– در مواردی دیگر که خبر در سایت همبستگی ملی انعکاس یافت، سریعاً از صفحه سایت حذف شدند.

ادامه مطلب

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)