در دهه شصت میلادی، وقتی حکومت نژاد پرست آفریقای جنوبی در منگنه بایکوت سیاسی جهانی مخصوصا بایکوت ورزشی قرار گرفت به هر کلکی آویزان شد تا خطر را رفع کند. یکی از کلکهای سیاسی شرم آور این بود:

وقتی عضویت آفریقای جنوبی در فیفا در سال ۱۹۶۳ به تعلیق درآمد، فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی پیشنهاد شرکت یک تیم تماماً سفیدپوست در بازیهای ۱۹۶۶ و یک تیم تماما سیاهپوست در بازیهای ۱۹۷۰ را ارائه کرد!!نژاد پرستان خبیث حاکم تا آخرین دم برای تحقیر سیاه پوستان مقاومت کردند. مقاومتشان نگرفت و بالاخره مبارزه پیش رفت و ته مانده عصر برده داری سیاه پوستان در قرن بیست – رژیم آپارتاید نژادی – مدفون شد.
وقتی تاریخ سقوط آپارتاید نژادی را به دقت دنبال میکنید متوجه میشوید که انزوای سیاسی، ورزشی و هنری این حکومت در جهان نقش حیاتی ای در پایان دادن به عمرش داشته است. وقی مشروعیت رژیم آپارتاید نژادی در جهان زیر سئوال رفت و با بایکوت گسترده سیاسی و هنری و ورزشی مواجه شد، توازن قوا از لحاظ سیاسی، معنوی و روحی به نفع جنبشی در داخل دگرگون شد که قصد پایان دادن به عمر ننگین این حکومت را داشت!
آپارتاید جنسی حاکم در ایران را هم باید به همین سرنوشت دچار کرد! این هم حیاتی است و هم ممکن تر است و شرایط بیش از پیش آماده است.
ممکن تر است چون:
۱- برخلاف دوران آپارتاید نژادی، امروز میدان تاثیر گذاری در افکار عمومی در انحصار رسانه هایی نیست که معمولا در خدمت سیاست دول فخیمه کار میکنند. ژورنالیست-شهروندان ابعاد غم انگیز و در عین حال نفرت انگیز تبعیض جنسیتی در ایران را – آنهم با اسم و رسم و عکس و ویدیو کلیپ – مدام به خانه های مردم شریف جهان میبرند.مردم جهان همزمان با مردم ایران می بینند که در قرن بیست و یک در کشوری به نام ایران:

  • زن در قانون اساسی و در هیچ قانون این رژیم انسان محسوب نمیشود
  • دایناسورهایی که عنوانشان آیت الله است رسما در رسانه های رسمی یک حکومت، زنان را “حیوان” خطاب میکنند!!
  • دختران باید خود را به “دختران ریشو” تبدیل کنند و قاچاقی وارد استودیو شوند و فوتبال تماشا کنند “دختر آبی” خودسوزی میکند چون نمیتواند وارد ورزشگاه رژیم آپارتاید جنسی شود!
  • پدری در پناه قوانین ضد زن حکومتی با داس مرگ به سراغ دخترش “رومینا” میرود تا ناموس پرستی اسلامی را پاس دارد!
  • زنانی مثل ریحانه بالای دار میروند تا مردان اسلامی- امنتیی “آبرویشان” حفظ شود
  • باندهای اسید پاش صورت زنان را با اسید میسوزانند تا زنان بدانند که اینجا آپارتاید جنسی حاکم است و زنان نمیتوانند آزاد و مثل انسان زندگی کنند!
    !- دریاها و اتوبوسها و مدارس و کلاسهای درس را زنانه مردانه میکنند
  • نمایندگان خدا در زمین یک بردگی جنسی سیستماتیک در جوار امامزادهایشان به نام صیغه اسلامی راه می اندازند و دهها هزار زن جوان محروم محتاج به نان کودکانشان را در این مراکز به بردگان جنسی تبدیل میکنند و عملا یک تجاوز جنسی سازمان یافته علیه این زنان راه می اندازند و آخوندهای دولتی در نقش”پیمپهای” عمامه دار از قبل تجاوز به زنان پول پارو میکنند و…!
    دنیا مدام شاهد جلوه های ننگین آپارتاید جنسی در ایران است و دنیا همچنان شاهد نبرد جسورانه زنان و همرزمان مردشان برای پایان دادن به این آپارتاید هستند.و مخصوصا بعد از قتل نوید کشتی گیر و بعد از قتل عام موشکی ۱۷۶ انسان در هوا توجه مردم جهان به هیولای اسلامی حاکم در ایران جلب شده است.
    همه چیز برای منزوی کردن کامل حکومت اسلامی در سطح جهان، همه چیز برای افریقای جنوبیزه کردن حکومت اسلامی بیش از پیش فراهم تر شده است

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)