اعتراضات باشکوه آبانماه به نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران و سرنگونی جمهوری جنایتکار اسلامی تبدیل شده است! 
 
  نظر به ضرورت کار ویژه در رابطه با سرکوب معترضین آبانماه، کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در ماه مرداد ۹۹ برابر با جولای ۲۰۲۰ کارزار مهم ” صدای معترضین آبانماه ” را آغاز کرد و در سطح وسیعی دست به جلب افکار عمومی به این کارزار زد. در این کارزار کمیته گزارش ۳۰ صفحه ای در رابطه با جزئیات سرکوبگر و لیست از دستگیرشدگان را به اتحادیه ها، سازمان ملل و سازمانهای حقوق بشری و انساندوست ،شخصیتهای سیاسی ، دولتهای اروپائی، اتحادیه و پارلمان اروپا ارسال کرده و از آنها خواست تا به بازداشت و کشتار مردم معترض در آبان اعتراض و رسیدگی شود. در این کارزار همچنین اقدامات وسیعی در رابطه با انتشار عکسهای دستگیر شدگان آبانماه و جلب همبستگی جهانی به عمل آورد. 
 توجه و حمایت پارلمان هلند و دولت کانادا، انگلند و سوئد از دستاوردهای مهم این کارزار و اقدامات ما از بدو شروع اعتراضات آبانماه بوده است.
 
امروزخوشحالیم اعلام کنیم در ۲۵  آبان امسال در سالروز اعتراضات باشکوه آبان و کرامیداشت یاد عزیزان جانباخته توانستیم برنامه بین المللی دیجیتالی را سازمان دهیم. برنامه ای که پیام خانواده ها ی دادخواه از ایران تا آمریکای جنوبی، روایت شکنجه بازداشت و کشتار جانباختگان از سراسر جهان و همچنین  پیام فعالین سیاسی و چهره های شناخته شده عرصه دفاع از حقوق انسانی، زندانی سیاسی و قربانیان شکنجه یکبار دیگر همبستگی جهانی را به تصویر کشید.
 
اینجا از تمام عزیزانی که شبانه روز در تهیه و تدارک این برنامه تلاش کردند، عزیزانیکه با پیامهایشان حمایت و همبستگی با اعتراضات مردم و خانواده ها و امید به تغییر را در دلها زنده نگه داشتند و تمام عزیزانیکه با دلی پر از اندوه و اما شور وشوق این برنامه بین المللی را دنبال و آنرا با دوستان و آشناهایشان به اشتراک گذاشتند، تشکر ویژه و قدردانی میکنیم. 
 
کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۲۹ آبان ۱۳۹۹
۱۹ نوامبر ۲۰۲۰ 
 
برنامه را در لینکهای زیر میتوانید مشاهده کنید:


 

https://fb.watch/1S1QWJfYu0/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)