مهاجم ۳۳ ساله باشگاه فوتبال پک زووله هلند به عنوان‌ خوش پوش ترین فوتبالیست لیگ هلند معرفی شد. این مهاجم ایرانی-هلندی حدود نوزده سال است که در هلند توپ می زند و با نام گوچی  در میان هواداران شناخته شده است. قوچان نژاد موفق به دریافت جام افتخار این رقابت  Fashion Player Award 2020  شد و علاوه بر آن وی دعوت به خرید پوشاک از یک فروشگاه برند به عنوان پاداش گردید.

این رقابت ها هر ساله با شعار “زندگی بعد از فوتبال” توسط سهامدار ارشد این جشنواره ریزی بلیکر برگزار می شود که هدف آن در معرض نمایش قرار دادن شیک پوش ترین فوتبالیست لیگ کشور هلند می باشد‌. قوچان نژاد اکنون با افتخار به این لیست افزوده شده است.

رضا قوچان نژاد همچنین سابقه بازی در تیم ملی جوانان هلند طی سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ را دارد. بی شک او با به ثمر رساندن تک گل شرنوشت ساز در مقابل کره جنوبی در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ به محبوبیت خود افزود.  شایان ذکر است قوچان نژاد به عنوان یکی از دستاورد های هشت سال مربیگری کارلوس کیروش در تیم ملی ایران محسوب می گردد که توسط وی به فوتبال ایران معرفی و عملکرد درخشانی را در تورنمنت‌های مختلف رقم زده است.

این مهاجم تیم ملی ایران به زبان های انگلیسی، هلندی و فرانسه مسلط است، آلمانی را می فهمد و به نواختن ویلون علاقه بسیار دارد. یکی از نمایش های بی‌نظیر وی در لیگ فوتبال هلند به ثمر رساندن چهار گل به عنوان بازیکن تعویضی بود که به عنوان یکی از شگفتی های لیگ هلند محسوب می شود.

منبع: RTL news

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)