خیزش آبانماه برای سرنگونی حکومت فقر، زندان و اعدام  را گرامی میداریم!

 در برنامه آنلاینی گرامیداشت یاد عزیزان جان باخته و اعتراضات آبانماه وسیعا شرکت کنیم

 در آبانماه ۹۸  شاهد بی نظیرترین اعتراضات مردم علیه فقر و محرومیت و کلیت رژیم اسلامی  بودیم. هزاران تن از مردمی که جانشان به لب رسیده بود، جوانانی که در سایه حاکمیت رژیم سهمشان فقر و بیکاری و محرومیت از یک زندگی انسانی بود، زنانی که بیش از چهل سال تمام جوانب زندگیشان مورد تجاوز رژیم قرار گرفته بود بی باکانه به خیابان‌ها ریختند و پر شورترین صحنه های مبارزه و استقامت را در شهرهای ایران در مقابل جهانیان  قرار دادند و یکبار دیگر به رژیم اعلام کردند که از شکنجه و زندان و اعدام نمی هراسند. صدای معترضین آبانماه و شعارهای پر شورشان همچنان در گوشمان  طنین انداز و صحنه های اعتراضات خیابانی همچنان در اذهان مان زنده است. اعتراضات آبانماه نقطه عطفی در مبارزات مردم علیه کلیت حکومت اسلامی بود.   

 بیش از هشت هزار نفر در اعتراضات آبان ماه دستگیر شدند. بیش از ۱۵۰۰ نفر از جمله ۲۲ کودک زیر هجده سال توسط جانیان اسلامی کشته شدند. هزاران نفر در اثر شلیک گلوله و ضرب و شتم زخمی شدند و تعدادی از این زخمیها نه تنها مداوا نشدند بلکه دستگیر و  تحت شکنجه در زندان قرار گرفته اند.

 ما این خشم عظیم و اندوه بیکران از دست دادن عزیزانمان را به نیرویی عظیم برای اعتراض و مبارزه برای آزادی بازداشت شدگان آبانماه، لغو احکام اعدام و شلاق آنها و دادخواهی جانباختگان تبدیل کرده ایم. ما صدای بازداشت شدگان، زخمیها جانباختگان آبانماه و خانواده هایشان هستیم.  آبانماه ادامه دارد.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی بدین منظور به دنبال کارزار جهانی #صدای_معترضین_آبانماه برنامه آنلاینی به مدت دو ساعت در گرامیداشت خیزش آبانماه و تمام عزیزان جان باخته عزیزی که در اعتراضات سراسری جان باختند، برگزار میکند

 این برنامه شامل پیامهای همبستگی فعالین آزادی زندانیان سیاسی و خانواده ها از کشورهای مختلف،  روایت بازداشت شدگان آبانماه از شکنجه در  طول بازداشت شان و صحبتهای خانواده های کشته شدگان و بازداشت شدگان میباشد 

این برنامه را در مدیای اجتماعی کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی و همزمان از  تلویزیون کانال جدید در روز یکشنبه ۱۵ نوامبر  – ۲۵ آبانماه، ۲۱ بوقت ایران و  ۱۸:۳۰ اروپای مرکزی با ما در این برنامه همراه باشید.

لینک کلیپ فارسی

 
لینک کلیپ انگلیسی
 

 

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی 

۳ آبان ۱۳۹۹

۲۴ اکتبر ۲۰۲۰

 
 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)