وبلاگستان / رادیو کوچه

بالاخره دقایقی پیش از فرمانداری خمینی‌شهر به من ابلاغ شد که جناب آقای فریدالدین محمد صلواتی فرزند فضل‌اله شما به استناد ماده / مواد ٢۶ قانون صلاحیت شرکت در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر را ندارید.

برایم تعجب‌انگیز نبود زیرا اگر غیر از این عمل می شد، قابل تعجب بود. سال‌ها پدرم به خاطر این کشور که هدفش جمهوری بود به زندان و تبعید گرفتار بود و حال در این دوره فرزندش را به خاطر وفاداری نداشتن به ایران رد صلاحیت می‌کنند.

راست می‌گویند من کشوری را که درونش به راحتی ٣٠٠٠ میلیارد دزدی می‌شود را وفادار بهش نیستم . کشوری که دین تنها بازیچه افرادی است را نمی‌توانم بهش وفادار باشم. کشوری که مسوولینش مثل آب خوردن دروغ می‌گویند، چطور می‌شود بهش وفادار بود. خدا را شکر می‌کنم که از دیدگاه افرادی صلاحیتم رد شده که خود آن‌ها هیچ‌گاه اعتباری در بین مردم نداشتند خوشحالی من از آن است که در بین مردم خوب کشورم اعتبار دارم. در کشوری که به راحتی بیت المال به یغما می‌رود تایید صلاحید اعتباری ندارد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com