سپتامبر عزیز از راه رسید و پایان تابستان را سر و سینه‌زنان، به همراه کمپانی معظم Apple جشن می‌گیریم.

تازه‌ترین دوره فستیوال موسیقی iTuens آغاز می‌شود و همه انسان‌ها در سراسر این کره خاکی به اجرای زنده گروهی از بهترین موزیسین‌های جریان اصلی موسیقی تجاری جهان دعوت هستند.

در فستیوال سال ۲۰۱۲ که کمتر از دو روز به آغازش مانده، از آندری بوچلی گرفته تا میوز و نورا جونز و جک وایت و پلن بی و البو و هات چیپ و کلی اسم کوچک و بزرگ دیگر صنعت موسیقی به روی صحنه می‌روند. هر شب یک یا دو یا سه ستاره از ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه به وقت لندن.

شب‌های که دو نفر اجرا دارند، اجراها از ساعت هشت و ۴۵ شروع می‌شود و شب‌های یک اجرا از ساعت ۱۰ شب به وقت لندن.

این اجراها تا آخرین روز ماه سپامبر، هر شب ادامه خواهد داشت.

اگر پای کامپیوتر هستید به راحتی از iTunes ، می‌توانید اجراها را زنده ببینید. بر روی iPhone و iPad و iPod هم می‌توانید با این اپلیکیشن، اجراها را زنده ببینید. اگر هم مثل من Apple TV دارید، منتظر باشید تا هر شب بر روی تلویزیون، به یک کنسرت مجانی دعوت شوید.

ضمن اینکه اصل کنسرت هم مجانی است. اگر لندن هستید و از فهرست بلندبالای این ۳۰ شب اجرا، می‌خواهید کنسرت یکی را از نزدیک ببینید همین حالا به وب سایت فستیوال بروید و اقدام کنید تا شاید بلیط مفتی گیرتان بیاید.

برگرفته از وبلاگ آلترناتیو

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com