تحریم تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل که از سال ۱۳۸۶ علیه جمهوری اسلامی اعمال شده است، ۲۷ مهرماه پس از ۱۳ سال به پایان می‌رسد. این تحریم در”عرضه، فروش و یا انتقال مستقیم و غیرمستقیم هرگونه تانک جنگی، خودروهای رزمی زرهی، سامانه‌های توپخانه‌ای سنگین، هواپیماهای رزمی، بالگردهای تهاجمی، ناوهای جنگی، موشک‌ها و یا سامانه‌های موشکی” است.جمهوری اسلامی یک حکومت تروریستی و آدمکش حرفه ای است. این حکومت نه تنها در ایران دست به وسیع ترین قتل و آدمکشی زده است و هر روز جنایتی بر جنایات بی شمارش می افزاید، که با حمایت از تروریستهای اسلامی در منطقه و سازماندهی آنها زندگی و امنیت جانی میلیون ها نفر را در خاورمیانه به خطر انداخته و باعث قتل و کشتار بی شمار شده است. نیروهای نظامی مورد حمایت جمهوری اسلامی هر روز در عراق و سوریه و لبنان و یمن جنایت می آفرینند و تحریم همه جانبه تسلیحاتی جمهوری اسلامی تنها یک خواست از میان دیگر خواسته ها برای مهار این حکومت آدمکش است.

جمهوری اسلامی با دریافت انواع تکنولوژی سرکوب نه تنها در خارج ایران که در داخل نیززندگی مردم ایران را به یک جهنم واقعی تبدیل کرده است. جمهوری اسلامی بدون تجهیزات سرکوب که عموما از خارج از ایران دریافت می کند نمی توانست در برابر خیزش های متعدد سرنگونی طلبانه مردم دوام بیاورد. فروش تسلیحات نظامی و ابزارآلات سرکوب توسط دولت های خارجی همدستی در جنایتی است که این رژیم در ایران مرتکب میشود.

رای گیری برای ادامه یا لغو تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی در دستور کار شورای امنیت سازمان ملل قرار دارد. نباید اجازه داد تحت هیچ شرایطی و با دخالت و حق وتوی دو کشور حامی جمهوری اسلامی یعنی چین و روسیه زمینه برای لغو تحریم تسلیحاتی علیه این حکومت هموار گردد. فروش اسلحه به جمهوری اسلامی و به همه دولتها و نیروهای ارتجاعی و اسلامی در منطقه باید ممنوع شود. روابط و مناسبات دیپلماتیک نیز باید با حکومت جنایتکار اسلامی قطع بشود.

نباید به دولت ها و از جمله دولت آمریکا اجازه داد وارد کش و قوس بازی دیپلماسی با جمهوری اسلامی بشوند. دولت آمریکا خواهان پذیرفتن قواعد مورد نظرش توسط رژیم اسلامی در منطقه است. طوری که منافع این دولت در منطقه تامین شود. همانطور که بارها ترامپ گفته است دولت آمریکا با تامین این قواعد با جمهوری اسلامی کنار خواهد آمد و چشم بر همه جنایات داخلی این رژیم خواهد بست. جمهوری اسلامی بخاطر همه جنایاتی که در ایران مرتکب می شود و همچنین به خطر انداختن زندگی میلیون ها نفر در منطقه باید مورد شدیدترین تحریم های تسلیحاتی و دیپلماتیک وسیاسی قرار گیرد. خواست مردم ایران بستن سفارتخانه های این تروریست های حرفه ای است. فشار ما مردم ایران و همه ایرانیان خارج از ایران می تواند عاملی بر ادامه تحریم تسلیحاتی واعمال تحریمهای سیاسی- دیپلماتیک باشد. این تحریمها سرنگونی حکومت اسلامی بقدرت انقلاب مردم را تسهیل خواهد کرد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)